Hosanna Salamon awansuje na stanowisko creative group head w Plej

Hosanna Salamon pracuje w Plej od ponad 3 lat, wspierając plejową kreację jako senior art director. W czerwcu 2022 awansowała na stanowisko creative group head. W nowej roli będzie uczestniczyć w projektach newbusinessowych oraz wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem młodszych art directorów.
O autorze
1 min czytania 2022-06-28

Hosanna Salamon od początku swojej kariery w Plej przygotowywała koncepty kreatywne i projekty dla takich klientów jak m.in. Allegro, EY, piwo Namysłów czy Red Bull MOBILE. Jej pomysły wygrywały przetargi i zdobywały nagrody. Przed Plej związana była z agencjami takimi jak VMLY&R, Isobar czy lubię.to. W Plej od prawie dwóch lat tworzy zgrany team kreatywny wraz z Mateuszem Kamińskim (również creative group head, wyspecjalizowanym w copywritingu). Team raportuje bezpośrednio do szefa kreacji w Plej – Barta Białego.

Hoska jest z nami w Plej od ponad 3 lat na stanowisku senior art directora i każdy, kto miał okazję z nią pracować wie, że cechują ją nietuzinkowe umiejętności art directorskie, jak i designerskie, znakomite myślenie kreatywno-strategiczne, doskonałe zrozumienie pracy agencyjnej oraz tej wykonywanej po stronie klienta, a także fantastyczne relacje z koleżankami i kolegami ze wszystkich działów. Gratuluję Hosce w pełni zasłużonego awansu i życzę wielu turbo sukcesów, nagród i satysfakcji z pracy – powiedział Bart Biały, creative director w Plej.