Ruszyła nowa kampania marki 4F

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła nowa kampania marki 4F

Marka 4F, należąca do spółki OTCF, wraz z MediaHub po raz kolejny raz realizuje kampanię reklamową w kanale digital. Zakres prac związany jest z komunikacją promującą najnowszą kolekcję odzieży oraz obuwia z kolekcji – 4F x RL9.

W pierwszej fazie kampania informowała o premierze i możliwości zakupu limitowanej pary butów (200 szt.), sygnowanych podpisem Roberta Lewandowskiego. W kolejnym etapie, kampania promuje nową kolekcję ubrań oraz obuwie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania reklamowe prowadzone są w internecie z wykorzystaniem takich kanałów jak: YouTube, platformy VOD, działania programmatic oraz rich media.

MediaHub odpowiada za planowanie oraz zakup powierzchni w internecie, a także stanowi wsparcie przy tworzeniu kreacji mediowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij