Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe talenty dołączają do The Reel Friends

Do zespołu twórców reprezentowanych przez TRF dołączyli: reżyserka Julia Rogowska oraz duet reżyserki Andiamo – Mateusz Erdmann i Michał Więckowski, operatorzy Bartek Kaczmarek oraz pochodzący z Ukrainy Nikita Khatsarevich, a także fotografowie Karina Lempkowska i Przemek Chudkiewicz.
O autorze
2 min czytania 2022-06-30

Bartek Kaczmarek

To jeden z najciekawszych operatorów filmowych w kraju. Ogromne uznanie w świecie kina zdobył dzięki realizacjom fabularnym i serialowym, m.in. „Love in Space” (reż. Tony Chain, Wing Shya, prod. 20th Century Fox), „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy” (reż. Jana Holoubek, prod. TVN Grupa Discovery), Rojst 97’ (reż. Jan Holoubek, prod. Netflix), ‘Odwróceni. Ojcowie i córki’ (reż. Jan Holoubek, TVN Grupa Discovery). W Jego portfolio komercyjnym jest ponad 500 zrealizowanych reklam.

Za zdjęcia do film fabularnego „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy” (reż. Jana Holoubek, prod. Grupa TVN Discovery) otrzymał m.in. nagrodę PSC (Polskie Stowarzyszenie Autorów Zdjęć Filmowych) oraz nominację do Orła podczas 23. edycji Polskich Nagród Filmowych ORŁY 2021. Na koncie ma też nagrodę PSC za zdjęcia do serialu Rojst 97’ (reż. Jan Holoubek, prod. Netflix).

Ukończył Wydział Operatorski PWSFTviT w Łodzi. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Autorów Zdjęć Filmowych – PSC.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie film „Doppelgänger. Sobowtór” (reż. Jan Holoubek, prod. TVN Grupa Discovery) oraz serial „Wielka woda” (reż. Jan Holoubek, prod. Netflix), ze zdjęciami Bartka, są w procesie postprodukcyjnym.

Nikita Khatsarevich

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa postać na polskim rynku komercyjnym. Operator pochodzący z Ukrainy. Mimo młodego wieku zdobywa uznanie wśród polskich i międzynarodowych reżyserów. W swoim portfolio ma prace zrealizowane dla największych gwiazd muzycznych w Ukrainie oraz klientów takich jak: Lexus, Apple, Alfa Bank, Agnostic, Lovare, A’Su. Nikita jest też jednym z założycieli platformy edukacyjnej dla młodych operatorów (Film Territory). Wpływy z tej inicjatywy są wsparciem dla Ukrainy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Julia Rogowska

Kreatywna, wrażliwa, doświadczona reżyserka. Jej styl jest jedyny w swoim rodzaju, połączenie współczesnego języka wizualnego i sztuki opowiadania historii. Z powodzeniem realizuje zarówno polskie jak i zagraniczne kampanie. W jej portfolio znajdują się realizacje dla Mercedes – Benz, Modivo, Samsung, Virgin Mobile, Pepsi, Microsoft, McDonald’s, Nestle, Decathlon, Deichmann i wielu innych.

Kampania „Smart Bell” dla AXA w reżyserii Julii została nagrodzona Srebrnym i Brązowym Lwem na festiwalu Cannes Lions 2017.

Andiamo

Duet reżyserski Andiamo – Mateusz Erdmann i Michał Więckowski, to definicja współczesnych środków wyrazu. Mieszają z niesamowitą intuicją formy dokumentalne, teledyskowe, lifestyle ze sztuką. Opowiadają obrazami nasyconymi emocjami i czymś więcej niż piękno. Ich pasja do tworzenia języka wizualnego nie tylko do produktu, ale przede wszystkim do odbiorcy odwdzięcza się filmami, które na długo zapadają w pamięci widza. Duet z powodzeniem realizuje filmy dla takich marek jak Samsung, BNP Paribas, Puma czy Sprite.

Karina Lempkowska

Od ponad 20 lat kamera jest jej najlepszym przyjacielem. Między projektami komercyjnymi dla marek modowych realizuje osobiste projekty. Uczestniczka programów mentorskich Sputnik Photos i Napo Images. Jej prace były wystawiane w Yes Eye Do oraz na festiwalu fotografii w Baku (Azerbejdżan).

Przemek Chudkiewicz

Jest fotografem od ponad 20 lat. W tym okresie sportretował wiele osób z życia publicznego. Ambasador Lecia w Polsce. Pracował dla większości agencji reklamowych i domów produkcyjnych w kraju. Fotografował dla topowych klientów, m.in. Electrolux, Lego, Asahi, Nike, Heineken, Visa, Gillette, Pampers, Orange, Nescafe, T-mobile, Rexona, Vicks, Axa Direct, H&M, Samsung, Shell, Microsoft.

– Jesteśmy niesamowicie podekscytowane i dumne, że mamy możliwość reprezentować tak różnorodne talenty. Naszą ambicją jest budowanie dobrych, zdrowych relacji i ścisłej współpracy ze studiami produkcyjnymi i agencjami reklamowymi zarówno w Polsce jak i za granicą. Chcemy oferować współpracę z dobrymi i jednocześnie bardzo utalentowanymi ludźmi, którzy doskonale wiedzą co robią. Mamy nadzieję zaoferować klientom najlepsze kreatywne rozwiązania dostarczane przez naszych twórców, ale także zapewnić naszym talentom dobre i przyjazne środowisko, w którym mogą te dzieła tworzyć. Zawsze chcesz pracować z ludźmi, których cenisz i lubisz. I z tym przesłaniem budujemy nasz management – mówią Karola Kowalczyk i Milena Gronau – Kozyra.