Heineken namierza przepracowane osoby i ponownie przypomina o work-life balance

Heineken namierza przepracowane osoby i ponownie przypomina o work-life balance

Heineken postanowił wyszukać biura na Manhattanie, w których do późnych godzin nocnych palą się światła. Osoby pracujące po godzinach otrzymały pouczające wiadomości od marki, która zachęca do pracy z umiarem.

Heineken kontynuuje swoją kampanię, w której przypomina odpowiedzialnej pracy i zachowaniu work-life balance. Niedawno marka piwa wypuściła reklamę „The Closer” z magicznym otwieraczem do piwa, który pozwala odciąć się od pracy, aby zadbać o swoje zdrowie i dobre relacje z bliskimi.

Tym razem Heineken uruchomił niecodzienną akcję w sercu miasta, „które nigdy nie śpi”. W opustoszałych nowojorskich biurach marka znalazła osoby pochylone nad ekranami komputerów po godzinach pracy. Tuż obok ich okien Heineken wyświetlił komunikaty przypominające o zachowywaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.

Tym samym marka promuje swoje narzędzie The Closer, które automatycznie wyłącza służbowy komputer w momencie, gdy otwiera się butelka Heinekena. Twórcy kampanii mają nadzieję, że zachęcą ludzi do zmiany priorytetów i zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym.

Życie polega na znajdowaniu czasu dla przyjaciół przy piwie, a nie na samotnym spędzaniu nocy w biurze. Poprzez tę kampanię kwestionujemy kulturę przepracowania, która nadal przeszkadza w cieszeniu się ważnymi chwilami – powiedział Bram Westenbrink, globalny szef marki Heineken.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij