Agencja gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) wraz z grupą badawczą IQS organizuje webinar o marketingowym potencjale metaverse. Podczas spotkania eksperci m.in. przedstawią poszerzone wyniki pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów. Wydarzenie odbędzie się w formie online w czwartek 4 sierpnia o godzinie 14:00. Udział w webinarze jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
W czwartek 4 sierpnia br. o godzinie 14:00 odbędzie się webinar o marketingowym potencjale metaverse, organizowany przez agencję gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) wraz z grupą badawczą IQS. Podczas spotkania eksperci wyjaśnią, czym w istocie jest metaverse, przedstawią poszerzone wyniki pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów zrealizowanego przez IQS we współpracy z agencją Gameset, a także podpowiedzą, jak wykorzystać go marketingowo już teraz.
Zobacz również
Spotkanie poprowadzą Piotr Bombol, chief strategy officer agencji gaming i metaverse marketingu Gameset oraz Marta Rybicka, deputy chief commercial officer grupy badawczej IQS. Webinar odbędzie się na platformie Zoom i potrwa godzinę. Po prezentacji odbędzie się sesja Q&A, podczas której wszyscy uczestnicy będą mogli zadać swoje pytania.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Webinar jest przeznaczony dla bezpośrednich reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu, przedstawicieli agencji i wszystkich osób, które chcą poznać i zrozumieć potencjał marketingowy wirtualnych światów.
Link do bezpłatnej rejestracji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing