Hyundai z konkursem i kampanią jazd testowych „Hyundai – Goal of the Century”

W zeszłym tygodniu Hyundai Motor Poland wystartował z konkusem i kampanią wspierającą jazdy testowe „Hyundai – Goal of the Century”. Za planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada Havas Media.
O autorze
1 min czytania 2022-07-29

Hyundai Motor jest oficjalnym partnerem FIFA World Cup 2022 i właśnie rozpoczął globalną kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Goal of the Century”, gdzie  po raz pierwszy do oficjalnej floty FIFA World Cup 2022 włączone zostaną zelektryfikowane pojazdy, m.in. IONIQ 5, SANTA FE Hybrid i bus Elec City.

Globalne wydarzenie wspierane jest aktywnościami na rynku polskim: specjalnym konkursem i kampanią promującą jazdy testowe, które wystartowały 20 lipca. Aby wziąć udział w konkursie należy odbyć jazdę testową samochodem Hyundai o zelektryfikowanym napędzie u autoryzowanego dealera Hyundai pomiędzy 20 lipca a 30 września, a następnie do 30 września zarejestrować się na stronie promocji i odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego warto wybrać samochód o zelektryfikowanym napędzie?”. Do wygrania są trzy dwuosobowe pakiety wyjazdowe na FIFA World Cup 2022 oraz 500 piłek nożnych Adidas. Więcej informacji o konkursie: https://www.hyundai.com/pl/konkurs

Kampania, która potrwa do 30 września, prowadzona jest w TV oraz w kanałach digital. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada Havas Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj