Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła loteria „Sosy Winiary robią różnicę”

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii audioteksowej dla marki WINIARY pod hasłem „Sosy Winiary robią różnicę”.
O autorze
1 min czytania 2022-08-05

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 15 czerwca do 15 sierpnia 2022 roku i obejmują produkty do makaronu marki WINIARY (lista produktów promocyjnych dostępna jest w regulaminie loterii).

Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt marki WINIARY biorący udział w loterii, wysłać SMS pod numer 70966, wpisując w treści prefiks Winiary oraz numer ze swojego dowodu zakupu. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał 1 z 3 nagród dziennych o wartości 500 zł.

Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tys. złotych.

Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu. Szczegóły loterii dostępne są w regulaminie na stronie www.uniqueone.pl  oraz www.winiary.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social mediach i Internecie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing