Poczta Polska zorganizowała szkolenie strzeleckie „Powitanie z bronią” dla swoich pracowników

Poczta Polska zorganizowała szkolenie strzeleckie „Powitanie z bronią” dla swoich pracowników
Pracownicy Poczty Polskiej od lipca br. mogli zgłaszać się do udziału w programie dobrowolnych szkoleń strzeleckich. „Powitanie z bronią” cieszyło się niemałym zainteresowaniem – umiejętność obsługi broni chce zdobyć ponad 1000 pracowników.
O autorze
1 min czytania 2022-08-09

Program „Powitanie z bronią” został uruchomiony 11 lipca br. dla pracowników Poczty Polskiej, którzy są zainteresowani zdobyciem wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie obsługi broni. Zajęcia teoretyczne i praktyczne w łącznym wymiarze 4 godzin poprowadzą wykwalifikowani instruktorzy.

Jak podaje Poczta Polska, już w pierwszych dniach trwania akcji pracownicy wyczerpali pulę miejsc przewidzianą na I edycję, wysyłając łącznie ponad tysiąc zgłoszeń. 

Ogromne zainteresowanie programem „Powitanie z bronią” wśród pracowników Poczty dowodzi, jak potrzebne są tego typu inicjatywy. Jesteśmy Firmą, która odgrywa istotną rolę w systemie bezpieczeństwa państwa, dlatego chcemy, aby Pocztowcy byli gotowi stawić czoła różnym sytuacjom kryzysowym. Stąd też szereg inicjatyw, jakie podejmujemy w tym zakresie oraz nasze partnerstwo z Wojskami Obrony Terytorialnej – podkreśla Tomasz Zdzikot, prezes Poczty Polskiej.

Zapisów mogli dokonywać zarówno listonosze, jak i pracownicy punktów pocztowych i przedstawiciele administracji. Z programu zostali wyłączeni pracownicy ochrony, osoby które posiadają już zezwolenie na broń i członkowie klubów strzeleckich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Wspólne szkolenie stwarza także możliwość spotkania się z innymi Pocztowcami, integrując lokalne środowisko pracowników – dodaje Marek Makuch, dyrektor Centrum Kadr i Szkoleń Poczty Polskiej.

W związku z dużym zainteresowaniem „Powitaniem z bronią”, Poczta Polska nie wyklucza uruchomienia drugiej edycji programu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się