PanParagon prezentuje spot ze Śląskiem i rodowitym Ślązakiem w roli głównej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PanParagon prezentuje spot ze Śląskiem i rodowitym Ślązakiem w roli głównej

Ujmująca historia opowiedziana w gwarze śląskiej, sympatyczny Ślązak w kapeluszu oraz ujęcia z rybnickiego rynku i zabytkowych familoków w Czerwionce-Leszczynach – to wszystko znalazło się w najnowszym filmie promocyjnym aplikacji PanParagon.

„Jak szporować piniondze?”

Wraz z nadejściem lata, zamiast popularnych kierunków wakacyjnych takich jak Morze Bałtyckie czy góry, postanowiliśmy odwiedzić Górny Śląsk, który kryje w sobie unikalne piękno architektoniczne oraz wielką serdeczność mieszkańców. W naszym najnowszym klipie reklamowym w sentymentalną podróż zabiera nas Pan Czesław, który – oprócz wspomnień związanych ze swoją młodością – podpowiada, jak szporować pieniądze i kontrolować wydatki. W filmie oprócz wzruszeń znalazła się jeszcze przestrzeń na uśmiech i typowy dla Ślązaków humor – komentuje Antonina Grzelak z aplikacji PanParagon.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W filmie promocyjnym nie brakuje ujęć ze słynnego osiedla familoków w Czerwionce-Leszczynach, w których Pan Czesław wspomina dawne, skromne życie. W tym miejscu wraca pamięcią do swojej mamy oraz spotkania z żoną. Do pokazania współczesności twórcy filmu zabierają nas na pełen życia Rynek w Rybniku.

Aby jeszcze bardziej podkreślić piękno Górnego Śląska, zdecydowaliśmy się na opowiedzenie historii w gwarze śląskiej. To bardzo ważna część kultury tego regionu, którą warto kultywować i wspierać w każdy możliwy sposób – dodaje Antonina Grzelak z aplikacji PanParagon.

Wspomnienia nie blakną tak jak paragony…

Kampania podkreśla, że PanParagon to kompleksowa i darmowa aplikacja zakupowa, której główną funkcją jest przechowywanie paragonów. Dzięki temu nie blakną, nie gubią się, co znacznie ułatwia reklamację czy zwrot zakupionego towaru. W aplikacji można znaleźć również statystyki wydatków, kupony rabatowe oraz gazetki promocyjne większości sklepów w Polsce. Właśnie dlatego hasło przewodnie nowej kampanii brzmi: „Wspomnienia nie blakną tak jak paragony”.

Scenariusz oraz organizacja filmu reklamowego to efekt pracy zespołu marketingowego poznańskiej firmy MrReceipt odpowiedzialnej za rozwój i tworzenie aplikacji PanParagon. Realizacji nagrania podjęło się studio filmowe LensFilm. Występujący w filmie aktor to lokalny artysta i Ślązak z krwi i kości – Czesław Żemła. Miejsce nagrania to wcześniej wspomniane osiedle zabytkowych familoków w Czerwionce-Leszczynach oraz Rynek i restauracja Aperitivo w Rybniku.

Poleć tekst:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij