Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

PanParagon prezentuje spot ze Śląskiem i rodowitym Ślązakiem w roli głównej

Ujmująca historia opowiedziana w gwarze śląskiej, sympatyczny Ślązak w kapeluszu oraz ujęcia z rybnickiego rynku i zabytkowych familoków w Czerwionce-Leszczynach – to wszystko znalazło się w najnowszym filmie promocyjnym aplikacji PanParagon.
O autorze
1 min czytania 2022-08-09

„Jak szporować piniondze?”

Wraz z nadejściem lata, zamiast popularnych kierunków wakacyjnych takich jak Morze Bałtyckie czy góry, postanowiliśmy odwiedzić Górny Śląsk, który kryje w sobie unikalne piękno architektoniczne oraz wielką serdeczność mieszkańców. W naszym najnowszym klipie reklamowym w sentymentalną podróż zabiera nas Pan Czesław, który – oprócz wspomnień związanych ze swoją młodością – podpowiada, jak szporować pieniądze i kontrolować wydatki. W filmie oprócz wzruszeń znalazła się jeszcze przestrzeń na uśmiech i typowy dla Ślązaków humor – komentuje Antonina Grzelak z aplikacji PanParagon.

W filmie promocyjnym nie brakuje ujęć ze słynnego osiedla familoków w Czerwionce-Leszczynach, w których Pan Czesław wspomina dawne, skromne życie. W tym miejscu wraca pamięcią do swojej mamy oraz spotkania z żoną. Do pokazania współczesności twórcy filmu zabierają nas na pełen życia Rynek w Rybniku.

Aby jeszcze bardziej podkreślić piękno Górnego Śląska, zdecydowaliśmy się na opowiedzenie historii w gwarze śląskiej. To bardzo ważna część kultury tego regionu, którą warto kultywować i wspierać w każdy możliwy sposób – dodaje Antonina Grzelak z aplikacji PanParagon.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wspomnienia nie blakną tak jak paragony…

Kampania podkreśla, że PanParagon to kompleksowa i darmowa aplikacja zakupowa, której główną funkcją jest przechowywanie paragonów. Dzięki temu nie blakną, nie gubią się, co znacznie ułatwia reklamację czy zwrot zakupionego towaru. W aplikacji można znaleźć również statystyki wydatków, kupony rabatowe oraz gazetki promocyjne większości sklepów w Polsce. Właśnie dlatego hasło przewodnie nowej kampanii brzmi: „Wspomnienia nie blakną tak jak paragony”.

Scenariusz oraz organizacja filmu reklamowego to efekt pracy zespołu marketingowego poznańskiej firmy MrReceipt odpowiedzialnej za rozwój i tworzenie aplikacji PanParagon. Realizacji nagrania podjęło się studio filmowe LensFilm. Występujący w filmie aktor to lokalny artysta i Ślązak z krwi i kości – Czesław Żemła. Miejsce nagrania to wcześniej wspomniane osiedle zabytkowych familoków w Czerwionce-Leszczynach oraz Rynek i restauracja Aperitivo w Rybniku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się