Marka Alfa Romeo współpracuje z Robertem Makłowiczem, promując nowego SUV-a

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Alfa Romeo współpracuje z Robertem Makłowiczem, promując nowego SUV-a

Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale.

Wykwintny smak motoryzacji

Robert Makłowicz to nie tylko znany popularyzator tradycji kulinarnych, ale też miłośnik samochodów Alfa Romeo. Jego autentyczne przywiązanie do marki zachęciło nas do podjęcia współpracy i zaproponowania realizacji odcinków, w których pojawi się nowy model Tonale. Oryginalna włoska sceneria oraz talent Roberta Makłowicza do opowiadania historii pozwoliły na stworzenie wyjątkowego klimatu dla przedstawienia marki i naszego premierowego modelu Tonale – powiedziała Beata Geneja, communication manager Alfa Romeo & DS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach współpracy z Robertem Makłowiczem powstały dwa odcinki relacjonujące jego podróż po północnych Włoszech. W pierwszym możemy obejrzeć m.in. wizytę w muzeum Alfa Romeo w Arese i poznać historię marki, w której niebagatelną rolę odgrywało połączenie tradycji regionu Lombardii z nowatorskim designem.

Z kolei drugi odcinek to podróż po okolicach pięknego jeziora Como. Zarówno Mediolan, jak i malownicze trasy wokół Como, Robert Makłowicz przemierza w Alfie Romeo Tonale. Część zdjęć zrealizowana była z wnętrza samochodu i z drona. Odcinki dodatkowo promowane były na oficjalnych stronach Roberta Makłowicza w serwisach Facebook i Instagram oraz na kanałach socialowych Alfa Romeo.

Za realizację współpracy Alfa Romeo z Robertem Makłowiczem i przygotowanie treści odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, planowaniem komunikacji w mediach społecznościowych zajęła się agencja Leo Burnett, wsparcie mediowe powierzono agencji Performics, a za planowanie strategiczne odpowiada agencja mediowa Starcom.

Poleć tekst:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij