Mercedes-Benz prezentuje mural z kodem QR, który daje dostęp do playlisty na Spotify

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mercedes-Benz prezentuje mural z kodem QR, który daje dostęp do playlisty na Spotify

Czas spędzony w korku może upłynąć szybciej dzięki audio-wizualnemu projektowi Mercedes-Benz Polska i agencji Team X. To specjalnie skomponowana playlista, do której dostęp da kod QR, umieszczony na muralu namalowanym na ścianie jednego z pensjonatów przy drodze z Chałup do Władysławowa.

Każde wakacje kiedyś się kończą, a czasem już sama droga powrotna potrafi w parę godzin wymazać najprzyjemniejsze wspomnienia. Droga na Hel jest często nieprzewidywalna pod kątem czasu przejazdu, a potencjalny korek jest tak samo słynny jak ten na Zakopiance – i nie ma sposobu, by go uniknąć. Już niedługo czas w nim spędzony może stać się jednak przyjemniejszy. Wszystko dzięki wyjątkowemu, audiowizualnemu projektowi, który jest wspólnym dziełem Mercedes-Benz Polska i agencji Team X. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
Pierwszym elementem konceptu jest mural, który powstał na ścianie jednego z pensjonatów, stojących tuż przy drodze prowadzącej z Chałup do Władysławowa. Na tym odcinku turyści powracający z weekendów i wakacji zwykle spędzają sporo czasu, mozolnie przesuwając się w sznurze innych samochodów. – Mural w warstwie graficznej nawiązuje do rodzinnych wakacji nad morzem, pokazaliśmy na nim naszą nową Klasę T, czyli mały van premium, w którym wygodnie może podróżować kilkuosobowa rodzina, z psem i sprzętem sportowym. Utrzymany jest w jasnej, pogodnej kolorystyce, ale to nie wszystko – wyjaśnia Piotr Wójcik z Mercedes-Benz Polska. – Zależało nam na tym, żeby nie poprzestać tylko na zwykłej reklamie pojazdu, ale wykorzystać specyfikę miejsca i kontekst. Każdy, kto miał okazję wracać z Helu, wie, ile czasu zajmuje odstanie w korku do Władysławowa, wspólnie z agencją Team X postanowiliśmy więc do tego nawiązać i umilić ten czas podróżującym.

Stąd na muralu pojawił się kod QR, pod którym znajduje się specjalnie skomponowana playlista na Spotify – drugi element projektu. To około sześciu godzin niezwykle różnorodnej muzyki, dzięki której nawet stanie w korku brzmi doskonale. Znalazły się na niej utwory od aktualnych przebojów przez evergreeny popu, jazz, soul aż po klasykę rocka i hity lat 60. czy 80. Tak szeroki repertuar nawiązuje do hasła promującego Klasę T: Życie nabiera rozmachu.

Klasa T, najnowszy mały van osobowy Mercedes-Benz, otwiera bowiem drogę do świata marki z gwiazdą wszystkim, którzy potrzebują więcej miejsca dla rodziny i wszystkiego, czego wymaga ich aktywne życie. Aż trzy punkty mocowania fotelików dziecięcych (dwa z tyłu i jedno z przodu), przesuwne drzwi po obu stronach kabiny i mnóstwo miejsca na sprzęt sportowy czy transporter do przewożenia domowego zwierzaka – to główne atuty, jeśli chodzi o wielofunkcyjną przestrzeń wewnątrz tego pojazdu. Klasa T oferuje jednak dużo więcej, np. jeśli chodzi o komfort, jak i bezpieczeństwo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij