Błyszczyk czy ketchup? Rihanna łączy siły z MSCHF i sprzedaje nietypową linię kosmetyków

Błyszczyk czy ketchup? Rihanna łączy siły z MSCHF i sprzedaje nietypową linię kosmetyków
Rihanna postanowiła zaserwować swoim fanom niespodziankę i wypuścić kolekcję kosmetyków, która w części składa się z… saszetek ketchupu. To efekt współpracy z nowojorskim kolektywem artystycznym MSCHF.
O autorze
1 min czytania 2022-08-30

fot. ketchupormakeup.com

Rihanna na przestrzeni ostatnich lat skupiła się na rozwoju własnego brandu odzieżowego Savage x Fenty oraz marki kosmetycznej Fenty Beauty. Niedawno piosenkarka i bizneswoman nawiązała współpracę z MSCHF, aby do kolekcji kosmetyków sygnowanych własnym nazwiskiem dołączyć nową paletę o nazwie „Ketchup or Makeup?”.

W pudełku kryje się 6 małych saszetek, przypominających sos pomidorowy z popularnych sieci typu fast food. Co istotne, zawartość każdej z nich pozostaje niespodzianką – niektóre zwierają czerwony błyszczyk do ust Fenty Beauty, a inne – zwyczajny ketchup. Cały zestaw można nabyć na stronie ketchupormakeup.com w cenie 25 dolarów.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
#PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia

#PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Daniel Greenberg, współzałożyciel MSCHF, zapewnia, że w każdym opakowaniu znajdzie się zarówno kilka sztuk sosu, jak i kosmetyku. Mimo to nowy produkt z serii Fenty Beauty wyraźnie podzielił fanów piosenkarki. „Ketchup or Makeup?” przez niektórych jest oceniany jako oryginalny i zaskakujący koncept, podczas gdy znaczna część konsumentów uważa go za „przekroczenie pewnych granic”. Internauci kwestionują również jakość kosmetyku zamkniętego w nieszczelnym i niehigienicznym opakowaniu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
@madeleinecwhite What sick individual thought of this i just wanna talk #ketchupormakeup ♬ Anxiety Is My Boyfriend – Haven

To nie pierwszy raz, kiedy produkt tworzony przez MSCHF wywołuje falę krytyki. W minionym roku kolektyw artystów z Brooklynu wypuścił 666 par butów „Satan shoes”, które były „satanistyczną” przeróbką modelu Air Max 97. W efekcie marka Nike pozwała MSCHF za naruszenie znaku towarowego oraz nieautoryzowaną sprzedaż obuwia sportowego brandu.