TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Błyszczyk czy ketchup? Rihanna łączy siły z MSCHF i sprzedaje nietypową linię kosmetyków

Błyszczyk czy ketchup? Rihanna łączy siły z MSCHF i sprzedaje nietypową linię kosmetyków
Rihanna postanowiła zaserwować swoim fanom niespodziankę i wypuścić kolekcję kosmetyków, która w części składa się z… saszetek ketchupu. To efekt współpracy z nowojorskim kolektywem artystycznym MSCHF.
O autorze
1 min czytania 2022-08-30

fot. ketchupormakeup.com

Rihanna na przestrzeni ostatnich lat skupiła się na rozwoju własnego brandu odzieżowego Savage x Fenty oraz marki kosmetycznej Fenty Beauty. Niedawno piosenkarka i bizneswoman nawiązała współpracę z MSCHF, aby do kolekcji kosmetyków sygnowanych własnym nazwiskiem dołączyć nową paletę o nazwie „Ketchup or Makeup?”.

W pudełku kryje się 6 małych saszetek, przypominających sos pomidorowy z popularnych sieci typu fast food. Co istotne, zawartość każdej z nich pozostaje niespodzianką – niektóre zwierają czerwony błyszczyk do ust Fenty Beauty, a inne – zwyczajny ketchup. Cały zestaw można nabyć na stronie ketchupormakeup.com w cenie 25 dolarów.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
przegląd tygodnia nowy marketing

#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Daniel Greenberg, współzałożyciel MSCHF, zapewnia, że w każdym opakowaniu znajdzie się zarówno kilka sztuk sosu, jak i kosmetyku. Mimo to nowy produkt z serii Fenty Beauty wyraźnie podzielił fanów piosenkarki. „Ketchup or Makeup?” przez niektórych jest oceniany jako oryginalny i zaskakujący koncept, podczas gdy znaczna część konsumentów uważa go za „przekroczenie pewnych granic”. Internauci kwestionują również jakość kosmetyku zamkniętego w nieszczelnym i niehigienicznym opakowaniu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
@madeleinecwhite What sick individual thought of this i just wanna talk #ketchupormakeup ♬ Anxiety Is My Boyfriend – Haven

To nie pierwszy raz, kiedy produkt tworzony przez MSCHF wywołuje falę krytyki. W minionym roku kolektyw artystów z Brooklynu wypuścił 666 par butów „Satan shoes”, które były „satanistyczną” przeróbką modelu Air Max 97. W efekcie marka Nike pozwała MSCHF za naruszenie znaku towarowego oraz nieautoryzowaną sprzedaż obuwia sportowego brandu.