Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

BIG DATA

Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie- po raz pierwszy tak obszernie opisana w książce.
O autorze
1 min czytania 2014-09-11

10 września miała miejsce premiera książki „BIG DATA„, autorstwa Viktora Mayer-Schönberger i Kenneth Cukier. Zawiera ona wyjaśnienia i odpowiedzi ekspertów na pytania dotyczące tematu big data, takie jak: czym jest big data, jak zmieni się nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem.

Publikacja ta została napisana jasnym językiem i jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.

Termin „big data” odnosi się do umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska –od cen biletów lotniczych po treść milionów książek – w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać komputery do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Rewolucja ta jest porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj