BIG DATA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BIG DATA

Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie- po raz pierwszy tak obszernie opisana w książce.

10 września miała miejsce premiera książki "BIG DATA", autorstwa Viktora Mayer-Schönberger i Kenneth Cukier. Zawiera ona wyjaśnienia i odpowiedzi ekspertów na pytania dotyczące tematu big data, takie jak: czym jest big data, jak zmieni się nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Publikacja ta została napisana jasnym językiem i jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.

Termin „big data” odnosi się do umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska –od cen biletów lotniczych po treść milionów książek – w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać komputery do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Rewolucja ta jest porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij