10 września miała miejsce premiera książki „BIG DATA„, autorstwa Viktora Mayer-Schönberger i Kenneth Cukier. Zawiera ona wyjaśnienia i odpowiedzi ekspertów na pytania dotyczące tematu big data, takie jak: czym jest big data, jak zmieni się nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem.
Publikacja ta została napisana jasnym językiem i jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Termin „big data” odnosi się do umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska –od cen biletów lotniczych po treść milionów książek – w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać komputery do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Rewolucja ta jest porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024