Logo Orlenu pojawi się na strojach polskich piłkarzy i skoczków narciarskich

Logo Orlenu pojawi się na strojach polskich piłkarzy i skoczków narciarskich
Logo PKN Orlen zastąpi znak firmowy Grupy Lotos na strojach treningowych reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz na kombinezonach skoczków narciarskich i polskich rajdowców.
O autorze
1 min czytania 2022-09-13

fot. depositphotos.com

Z początkiem sierpnia br. PKN Orlen stał się nowym właścicielem Grupy Lotos. W wyniku połączenia, koncern wejdzie w posiadanie nowych praw i obowiązków sponsorskich. Tym samym sportowi podopieczni zmienią barwy i logo na swoich strojach, a znak firmowy Orlenu będzie prezentowany na nośnikach reklamowych podczas wydarzeń sportowych.

– To długi i pracochłonny proces zarówno od strony operacyjnej, jak i czysto komunikacyjnej – powiedział w rozmowie z wirtualnemedia.pl Maciej Akimow, szef Shark Agency.

Lotos od 2015 roku był sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od dwudziestu lat Grupa wspierała Polski Związek Narciarski, a w ciągu ostatnich pięciu lat stała się również sponsorem generalnym i sponsorem głównym Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle i Zakopanem oraz turnieju dla najmłodszych skoczków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lotos wspierał również Tour de Pologne, Polski Związek Tenisowy, a także zespół rajdowy reprezentowany przez Kajetana Kajetanowicza. Z końcem sierpnia polski rajdowiec zaprezentował nowe barwy Orlen Rally Team na swoim stroju oraz na samochodzie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Fuzje mają bardzo duże znaczenie dla gospodarki. Pozwalają też na synchronizację zadań społecznych związanych m.in. ze sponsoringiem sportowym – powiedział Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu. – W umowach mamy zaangażowanych ok. 100 wspaniałych sportowców. Nasza drużyna Orlen będzie mocno wspierała sportowców – dodał.

PS
Nowym Sponsorem Strategicznym PZPN-u została firma InPost. To największy w historii Reprezentacji kontrakt z firmą prywatną.