Autorzy tekstu „So Win” zwracają uwagę na to, że współczesne gwiazdy sportu, bez względu na prezentowany poziom i zapisywane na koncie sukcesy, nieustannie słyszą, jak powinni się zachowywać, czego nie mogą robić i kim nie mogą być. Czas to zmienić! – nawołuje Nike, prezentując słuchaczom hymn.
Utwór został też poświęcony rosnącej roli i obecności kobiet w profesjonalnym sporcie.
Zobacz również
-
Marketing internetowy, czyli jak konkurować z dużymi graczami w czasach kryzysu
-
Z okazji Dnia Matki piłkarze AC Milan zagrali z panieńskimi nazwiskami swoich matek na koszulkach
-
PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”
– Sport kobiet nie jest przyszłością, dzieje tu i teraz. Widzimy to na zatłoczonych arenach, w poziomie oglądalności telewizyjnych transmisji, w tym, żeludzie pojawiają się na meczach żeńskich drużyn tak licznie, jak nigdy dotąd – tłumaczy Sabrina Ionescu, koszykarka i jedna z ambasadorek Nike, która występuje w teledysku do hymnu.







Utwór zaprezentowany premierowo podczas lutowych finałów futbolu amerykańskiego Super Bowl niesie ze sobą jeszcze jeden, kluczowy dla brandu Nike przekaz: „So Win” podkreśla, że nie ma nic złego w chęci bycia najlepszym. I takie też jest stanowisko Nike: dążenie do perfekcji to motor napędowy zarówno profesjonalnych sportowców, jak i tych, którzy uprawiają rozmaite dyscypliny na amatorskim poziomie, dla przyjemności. Tak właśnie powinno być.
PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”
W klipie do hymnu wystąpiły m.in. koszykarki: Sabrina Ionescu, Caitlin Clark i A’ji Wilson, gimnastyczka Jordan Chilesa, biegaczka Sha’Carri Richardson oraz piłkarka Sophia Wilson.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.about.nike.com