#BGŻOptima #trafiła #na #Instagram

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#BGŻOptima #trafiła #na #Instagram

W ramach wsparcia kampanii związanej z promocyjną ofertą konta oszczędnościowego oprocentowanego na 3,5proc. w skali roku dla nowych środków do 1 mln zł, BGŻOptima, jako jedna z pierwszych instytucji finansowych w Polsce, rozpoczyna działalność na popularnym serwisie społecznościowym - Instagram.

Wszyscy odwiedzający profil będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym #moje3ipół. Autorów najpopularniejszych zdjęć, BGŻOptima nagrodzi tabletami oraz atrakcyjnymi gadżetami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

BGŻOptima specjalizuje się w oszczędzaniu oraz inwestowaniu, przedstawiając swoje produkty sięga po niestandardowe formy promocji. Podczas wakacji, jako partner cyklu imprez sportowych pod hasłem „Wystartuj po wysoką lokatę” eksponowana była Lokata Bezkarna BGŻOptima – Zdecydowaliśmy się na realizację BGŻOptima Cup na Helu, aby tam gdzie są nasi klienci pokazać im, że oszczędzanie jest ważne i warto o nim pamiętać w każdym momencie, także podczas wypoczynku – mówi Radosław Kozłowski  dyrektor marketingu BGŻOptima

Obecnie BGŻOptima, jako jedna z pierwszych instytucji finansowych w Polsce pojawiła się na Instagramie. Wraz ze startem nowej oferty konta oszczędnościowego, użytkownicy Instagrama będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym #moje3ipół. Autorzy najpopularniejszych zdjęć otrzymają tablety Samsung Galaxy Tab 3 Lite 7.0 T110 oraz firmowe gadżety BGŻOptima.

Aby wziąć udział w zabawie fotograficznej BGŻOptima, wystarczy wykonać zdjęcie, które będzie nawiązywało do cyfry 3,5, a następnie zamieścić je na profilu Instagram wraz z odpowiednim hashtagami #BGŻOptima #moje3ipół #oszczędność #inwestycja #przyszłość. Przewidziano dwie edycje konkursu. Pierwszy etap zakończy się 29 września, a kolejny 30 października.

- Serwis  Instagram zyskuje na popularności w naszym kraju. Poprzez obecność na nim oraz umiejętne wykorzystanie możliwości jakie daje, chcemy nie tylko przedstawić naszą markę potencjalnym klientom, ale także po raz kolejny pokazać, że myślenie i mówienie o oszczędzaniu nie musi być szablonowe. Chcemy namówić użytkowników serwisu do kreatywności oraz gry w skojarzenia, przy okazji zwracając im uwagę na jedną z najlepszych obecnie ofert konta oszczędnościowego na rynku – podsumowuje Radosław Kozłowski  dyrektor marketingu BGŻOptima.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij