Kulturalne spoty

15 września 2014 r. rozpocznie się emisja 37 spotów telewizyjnych (0'30), promujących „Kujawsko-Pomorskie Menu Kulturalne”. Kampania potrwa dwa tygodnie i obejmie TVP Kultura, TVP 2 oraz TVP Polonia. Twarzą akcji jest Kuba Marcinowicz, dziennikarz, związany z Polskim Radiem.
O autorze
1 min czytania 2014-09-15

Dynamiczny ośrodek kulturalny

– Chcemy pokazać nasze województwo jako region, w którym mają miejsce intrygujące, warte poznania, wydarzenia artystyczne – mówi Jerzy Janczarski, Dyrektor Departamentu Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu.  Stąd kreatywny pomysł na spoty. – Zamysłem artystycznym spotu jest przykucie uwagi widza już w pierwszych sekundach filmu. Sugerujemy w nim możliwość odkrycia nowych, zaskakujących, fascynujących pokładów tkwiących w dziełach operowych, muzycznych i teatralnych   – mówi Aleksandra Michalak z agencji  Trzy drugie. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Trzy drugie.

W tym samym czasie, czyli od 15 września 2014 r. w  miastach wojewódzkich będzie miała miejsce kampania outdoorowa. 20 września 2014 r. rusza weekendowa kampania radiowa, w ramach której zostanie wyemitowanych 21 spotów w Trójce.

Przypomnijmy, kampania „Kujawsko- Pomorskie Menu Kulturalne” jest realizowana na zlecenie Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Władze jako pierwsze w Polsce zsieciowały instytucje kultury, które do tej pory stanowiły dla siebie konkurencję, by wspólnymi siłami kreować wizerunek regionu jako prężnego ośrodka życia kulturalnego. W Menu uwzględniono Międzynarodowy Festiwal Teatralny „Kontakt”, Bydgoski Festiwal Muzyczny, Bydgoski Festiwal Operowy, Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. F. Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni oraz Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy. Najstarsze z tych wydarzeń odbywają się systematycznie od ponad pół wieku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj