10-letnie doświadczenie zawodowe Wojciech Olszewski zdobywał, pracując nad komunikacją marketingową oraz strategią biznesową dla firm i instytucji z branży FMCG, wydawniczej oraz kultury i sztuki. Od 2017 roku odpowiada w firmie activerse.app za działania marketingowe dla marek z branży health & fitness oraz bezpośrednią współpracę z Apple.
Nabyte w branży mobile app doświadczenie pomaga mi rozumieć zachowania różnorodnych typów odbiorców, a następnie skutecznie dopasować do nich treść i formę komunikacji naszych marek. Cieszę się, że rozwijamy nasze produkty pomagając naszym użytkownikom w kluczowych obszarach związanych z szeroko rozumianym wellbeingiem – mówi Wojciech Olszewski, head of marketing operations w firmie activerse.app.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Activerse.app tworzy oraz rozwija dietetyczno-treningowe aplikacje mobilne, które zostały pobrane ponad 5.5 miliona razy przez użytkowników na całym świecie. W portfolio firmy znajdują się między innymi takie marki jak Diet & Training by Ann oraz growwithjo. Wyróżnione przez Apple blisko 150 razy w 2022 roku aplikacje zajmują czołowe miejsca wśród najpopularniejszych i najbardziej dochodowych programów mobilnych w amerykańskim oraz polskim sklepie z aplikacjami Apple App Store.
Artykuł powstał we współpracy z activerse.app.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024