Piękne zdjęcia wykonane przez cenionego na całym świecie fotografa Szymona Brodziaka zdobią różnego rodzaju nośniki reklamowe. Kampania ma przede wszystkim na celu wypromowanie najwyższej jakości kurtek producenta oraz pokazać lifestylowy charakter wszystkich produktów sygnowanych marką Tiffi.
Działania marketingowe ruszyły w tym miesiącu i potrwają do marca 2015 roku. Wizerunek polskiej modelki znalazł się na billboardach, na plakatach i visualach w ponad 100 sklepach w Polsce, na Litwie i Ukrainie, w layoutach prasowych i materiałach internetowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Poza Natalią Siwiec w lookbooku najnowszej kolekcji zobaczymy również inną piękność, mianowicie Leonorę Jimenez Mongę – Miss Kostaryki, ydawcę magazynu modowego „Traffic” oraz dyrektor Mercedes Benz Fashion Week w San Jose.
Słuchaj podcastu NowyMarketing