Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Universal McCann wzmacnia zespół Digital

Do zespołu ekspertów domu mediowego Universal McCann(część IPG Mediabrands) dołączyła Iwona Suwińska. Nowa Digital Account Manager odpowiada za koordynację prac digitalowych dla Grupy Allegro, która w ostatnich miesiącach powierzyła Universal McCann planowanie mediów.
O autorze
1 min czytania 2014-09-16

Iwona Suwińska posiada 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Jest absolwentką dwóch uczelni: Uniwersytetu Warszawskiego i Politechniki Warszawskiej, gdzie studiowała zarządzanie. Swoją ścieżkę kariery rozpoczęła w 2006 roku w EURO RSCG Marketing House jako Junior Project Coordinator. Wspierała działania na projektach dla klientów z branży alkoholowej oraz tytoniowej. W kwietniu 2009 roku dołączyła do zespołu Codemedia, gdzie w ciągu pięciu lat dwukrotnie awansowała. Podczas pracy w agencji Codemedia zajmowała się głównie planowaniem i realizacją działań online m.in. dla klientów Tesco, Bonduelle, Maspex Wadowice.

Od początku lipca Iwona Suwińska pracuje w Universal McCann jako Digital Account Manager. Odpowiada za koordynację działań digitalowych dla Grupy Allegro. Jej zdaniem, kluczowym elementem, który ma wpływ na powodzenie realizowanych projektów, jest współpraca całego zespołu.

Prywatnie Iwona Suwińska lubi spędzać aktywnie czas, jeździ rowerem, a zimą chętnie zamienia go na deskę snowbordową.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj