Magda Gessler w kampanii AleRabat

Najpopularniejsza restauratorka w Polsce podjęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).
O autorze
1 min czytania 2022-09-23

Magda Gessler to najpopularniejsza polska restauratorka i jedna z najbardziej znanych osobowości telewizyjnych. Jest prowadzącą programu „Kuchenne Rewolucje” oraz jurorką w programie kulinarnym „MasterChef”. Restauratorka podjęła współpracę z marką AleRabat, która oferuje atrakcyjne rabaty i cashback za zakupy online.

W reklamach kampanii gwiazda pokazała, że bezkompromisowo podchodzi nie tylko do kuchni, ale również do zakupów internetowych, gdzie korzysta z najatrakcyjniejszych rabatów. Spoty reklamowe, w których wystąpiła restauratorka, emitowane są w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube.

Z Alerabat.com współpracujemy ponad dwa lata. Do tej pory odpowiadaliśmy za dobór Influencerów oraz realizację kampanii na rynek polski i rynki zagraniczne. Tym razem poszliśmy z klientem o krok dalej i zaproponowaliśmy kampanię z jedną z największych osobowości telewizyjnych w Polsce. Magda jest znana nie tylko jako autorytet kulinarny, wyróżnia się także niesamowitym stylem, dlatego idealnie wpasowuje się w produkt klienta – mówi Izabela Malinowska, international team leader w LTTM.

AleRabat to wtyczka, która pomaga oszczędzać na zakupach internetowych. Użytkownicy, dzięki aplikacji,  otrzymują dostęp do tysięcy kodów rabatowych, a od niedawna również do cashbacku, który pozwala odzyskać część kwoty wydanej na zakupy. Celem akcji promocyjnej jest pokazanie widzom działanie wtyczki, a także przedstawienie korzyści wynikających z jej używania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupą świadczącą usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Agencja będąca częścią Grupy LTTM była odpowiedzialna także za kreację, dobór oraz współpracę z gwiazdą kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing