Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakub Pietraszek został nowym dyrektorem ds. przychodów w Nethansa

Jakub Pietraszek dołączył we wrześniu do polskiej firmy technologicznej Nethansa, tworzącej oprogramowanie do optymalizacji sprzedaży na platformach handlowych, obecnie Amazon i Kaufland.de. Pietraszek objął stanowisko dyrektora ds. przychodów (chief revenue officer).
O autorze
1 min czytania 2022-09-27

W nowej roli Jakub Pietraszek odpowiada za tworzenie i realizację strategii rozwoju firmy związanej z generowaniem przychodów, w tym za wdrażanie procesów zarządzania sprzedażą, obsługę klienta, ustalanie cen czy zarządzanie przychodami. Nadzoruje także działania marketingowe i wspiera działalność firmy na rynkach europejskich.

Nowy CRO ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe jako manager i doradca biznesowy, zwieńczone ponad 30 zakończonymi sukcesem projektami doradczymi w Polsce i Europie. Przed dołączeniem do Nethansy był dyrektorem zarządzającym w Uber Eats w Polsce, a wcześniej był również prezesem zarządu i współzałożycielem fintechu Booste, oferującego finansowanie i narzędzia dla rozwoju e-commerce. Był również managerem i konsultantem w międzynarodowych firmach doradczych, takich jak KPMG, EY czy Deloitte.

Pietraszek jest absolwentem MIT Sloan School of Management, ukończył również studia doktoranckie z zarządzania na SGH oraz ekonomię i prawo na UW.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj