Agencja Lepont rozpoczyna współpracę z Mood Scent Bar

Mood Scent Bar, czyli perfumeria oferująca niszowe zapachy, powierzyła obsługę komunikacyjną agencji PR-owej Lepont. Do zadań agencji należeć będzie m.in. stworzenie planu komunikacji, w tym budowy strategii PR, consulting wizerunkowy, prowadzenie media relacji oraz obsługa biura prasowego.
O autorze
1 min czytania 2022-09-30

Komunikacja prowadzona przez agencję Lepont będzie skupiać się na wyjątkowym charakterze miejsca oraz narracji, że Mood Scent Bar zrewolucjonizował myśl o tradycyjnej perfumerii.

Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, że będziemy obsługiwać miejsce, które w swoim portfolio zawiera najbardziej pożądane zapachy z całego świata, sprzedawane w największych domach handlowych takich jak Harrods, Barney’s czy Beau Marché. Współpraca z Victorem, który posiada imponującą wiedzę w tej dziedzinie będzie dla nas bardzo inspirująca – mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.

Dla Victora Kochetova, twórcy marki, perfumy to nie tylko produkt, ale zapach dopasowany do charakteru, opowiadający historie. Niezwykła dbałość w selekcji zapachów stały się synonimem Mood Scent Baru, czyli pięciu perfumerii w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Mood Scent Bar to marka mocno osadzona w świecie beauty oraz wyznaczająca trendy – nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Rozwój naszej firmy oraz mnogość punktów styku z brandem skłoniły nas do sięgnięcia po profesjonalistów w sferze komunikacji. Wierzymy, że współpraca z Lepont wzmocni naszą obecność zarówno w obszarze komunikacji tradycyjnej, jak i tej online oraz w social mediach – dodaje Victor Kochetov.

Słuchaj podcastu NowyMarketing