Komunikacja prowadzona przez agencję Lepont będzie skupiać się na wyjątkowym charakterze miejsca oraz narracji, że Mood Scent Bar zrewolucjonizował myśl o tradycyjnej perfumerii.
Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, że będziemy obsługiwać miejsce, które w swoim portfolio zawiera najbardziej pożądane zapachy z całego świata, sprzedawane w największych domach handlowych takich jak Harrods, Barney’s czy Beau Marché. Współpraca z Victorem, który posiada imponującą wiedzę w tej dziedzinie będzie dla nas bardzo inspirująca – mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dla Victora Kochetova, twórcy marki, perfumy to nie tylko produkt, ale zapach dopasowany do charakteru, opowiadający historie. Niezwykła dbałość w selekcji zapachów stały się synonimem Mood Scent Baru, czyli pięciu perfumerii w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu.
Mood Scent Bar to marka mocno osadzona w świecie beauty oraz wyznaczająca trendy – nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Rozwój naszej firmy oraz mnogość punktów styku z brandem skłoniły nas do sięgnięcia po profesjonalistów w sferze komunikacji. Wierzymy, że współpraca z Lepont wzmocni naszą obecność zarówno w obszarze komunikacji tradycyjnej, jak i tej online oraz w social mediach – dodaje Victor Kochetov.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing