Waluty lubią ruch, czyli wyszczekana kampania lidera wymiany walut

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Waluty lubią ruch, czyli wyszczekana kampania lidera wymiany walut

Mocne uderzenie w internecie, a w roli głównej Kursor – owczarek border collie, który ma za zadanie przekonać, że wymiana walut online jest szybka, łatwa i bezpieczna. W ten sposób lider rynku wymiany walut online – serwis Walutomat – rozpoczyna kampanię promocyjną.

Kampania jest kolejnym etapem rebrandingu, który najstarszy polski serwis wymiany walut online przeszedł w sierpniu. Jej celem jest zaprezentowanie marki po zmianach i zachęcenie nowych użytkowników do skorzystania z serwisu. Działania onlinowe rozpoczęły się 15 września.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Idea

Głównym bohaterem kampanii jest pies Kursor, którego zagrał mistrz w sztuczkach, owczarek border collie, o imieniu Damon. – Wybór tej rasy nie był przypadkowy. Psy te, uznane zostały przez psychologa Stanleya Corena za najbardziej inteligentną rasę psów – wyjaśnia Magdalena Gołębiewska, Marketing Manager serwisu Walutomat. – Ich predyspozycje wymagają, aby praca, którą wykonują, dawała im radość i pozwalała wykazać się inicjatywą. Cechy te, w połączeniu ze skojarzeniami towarzyszącymi psom, takimi jak wierność, ochrona, odwaga, przyjaźń, czujność, idealnie wpisały się w to, jak chcemy być postrzegani przez naszych użytkowników – jako wierny przyjaciel człowieka – dodaje Magdalena Gołębiewska.

Działania

Kampania składa się z 5 filmów. W głównym spocie wyjaśniona zostanie idea wymiany walut online, 3 kolejne skierowane będą do poszczególnych grup odbiorców – turystów, kredytobiorców i przedsiębiorców. To przedstawiciele tych 3 grup są głównymi użytkownikami serwisu. Ostatni filmik pokazuje promocję, która towarzyszy kampanii – 70 proc. rabatu na prowizję przy realizacji pierwszej transakcji w serwisie. Wszystkie działania skupione będą wokół strony.

Kampania prowadzona będzie w internecie i obejmie intensywne działania zarówno na największych portalach zasięgowych, jak i ściśle targetowanych kanałach dotarcia. Wykorzystane zostaną m.in. video mailingi, VOD, display oraz niestandardowe formaty takie jak expand video, czyli prerolle wyświetlające się użytkownikowi w animacjach poklatkowych. Społecznościowy wymiar kampanii sprawił, że silny nacisk położony zostanie również na promocję na Facebooku i Twitterze.

Działania obejmą także współpracę z blogerami. 5sposobowna.tv, KrzysztofGonciarz.com i Gadzinowski.pl w przygotowanych przez siebie filmikach będą opowiadać, jak mądrze oszczędzać na wymianie walut, korzystając z Walutomatu.

Kolejnym elementem kampanii jest popularyzacja cyklu 11 filmów edukacyjnych pt. Kurs Wymiany. – Jako podmiot posiadający ponad połowę udziału w rynku wymiany walut online czujemy się w obowiązku edukować rynek i dążyć do jego pełnej przejrzystości w zakresie stosowanych praktyk i procedur. Z naszych badań wynika, że Polacy postrzegają onlinowe usługi finansowe jako trudne. Chcemy przełamać takie myślenie i stąd silny nacisk na działania edukacyjne, jednak podane w bardzo humorystyczny i lekki sposób – wyjaśnia Magdalena Gołębiewska. – Przyjęcie lekkiego podejścia w komunikacji wymiany walut pozwoli użytkownikom zrozumieć łatwość i przyjazność takich narzędzi jak nasz serwis.

CSR

Kampanii towarzyszyć będą działania CSR, w ramach których operator serwisu – spółka Currency One – przekazała darowiznę Fundacji Sarigato, organizatorowi ogólnopolskiej akcji KarmimyPsiaki.pl. Dodatkowo spółka przekaże środki za każdy obejrzany film z Kursorem, który opublikowany zostanie na stronie akcji. Uruchomione zostaną także aukcje, z których dochód również wesprze akcję. Na licytację na charytatywni.allegro.pl trafią przedmioty z reklamy, m.in. niebieski samochód, którym jeździł Kursor, jego bieżnia oraz łóżko z brandowaną poduchą.

Wykonanie

Za przygotowanie kampanii odpowiadał Dział Marketingu Currency One SA, operatora serwisu we współpracy z agencją OPCOM. Spoty zrealizowane zostały przez zakładotwarty.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij