Grupa LUX MED z wielką akcją edukacyjną z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa LUX MED z wielką akcją edukacyjną z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime po raz kolejny realizuje projekt o charakterze edukacyjnym. Tym razem dla partnera z branży medycznej. Współpraca z Grupą LUX MED to inicjatywa, która ma na celu uświadamianie kobietom jak ważna jest profilaktyka i szybkie wykrycie raka piersi. Kampania realizowana wspólnie z Dzień Dobry TVN trwać będzie przez cały październik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Październik od lat uznawany jest za miesiąc świadomości raka piersi. Jak wynika z danych WHO, jest on najczęściej diagnozowanym u kobiet nowotworem na świecie. Co roku rozpoznaje się go u 12 proc. z nich. Profilaktyka, wczesna diagnostyka i nowoczesne leczenie pozwalają wygrać z rakiem piersi, dlatego niezwykle ważne jest uświadamianie społeczeństwa, jakie znaczenia dla zdrowia kobiet mają badania diagnostyczne. Misją Grupy LUX MED jest pomaganie ludziom w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu. Firma jako lider prywatnych usług medycznych zapewnienia swoim pacjentom kompleksową opiekę medyczną – od diagnostyki przez leczenie, aż do całkowitego powrotu do zdrowia. Natomiast rolą mediów jest popularyzowanie profilaktyki oraz uświadamianie znaczenia wczesnej diagnostyki dla  skutecznego leczenia, co realizuje BrandTime wspólnie z Dzień Dobry TVN.

Jest to kolejna akcja edukacyjna, którą mamy przyjemność realizować dla naszych partnerów. Tym razem, wspólnie z Grupą LUX MED chcemy zadbać o zdrowie kobiet, zachęcimy je do profilaktyki i diagnostyki w Miesiącu Świadomości Raka Piersi. Nasza akcja pokazuje, że działania contentowe mogą wkraczać także w tak ważny obszar jak profilaktyka nowotworowa, a realizowane przez nas produkcje telewizyjne mają wymiar społeczny  i  edukacyjny – powiedział Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający w BrandTime .

Cały miesiąc aktywności

Już 30 września, w Dzień Dobry TVN, w ramach wejścia live ze szpitala LUX MED Onkologia, Prezes Anna Rulkiewicz zainauguruje akcję. Zaprosi też do odwiedzenia mobilnych pracowni diagnostycznych Grupy LUX MED, zlokalizowanych w różnych miastach Polski. Co tydzień, redakcja Dzień Dobry TVN będzie obecna w innym z nich, by na żywo przekazywać informacje o możliwości przebadania się, a także, by porozmawiać z personelem medycznym i pacjentkami. Strefy do badań umiejscawiane będą w centrach miast. Przed każdym z tych miejsc, ustawiony będzie namiot, pełniący funkcję recepcji, w której kobiety będą mogły zapisać się na badanie piersi.

Kluczem do skutecznej strategii ESG jest budowanie jej wokół swojej głównej działalności – naszą jest dbanie o zdrowie. Będąc firmą odpowiedzialną społecznie, wychodzimy naprzeciw potrzebom pacjentów. W październiku robimy to dosłownie, organizując mobilne strefy w 5 miastach Polski. Oprócz badania piersi, kobiety będą mogły skorzystać w nich także z pomocy psychoonkologów. To niezwykle ważny element skutecznego leczenia raka piersi. Za cel stawiamy sobie zachęcenie jak największej liczby kobiet do profilaktyki i diagnostyki. W związku z tym zdecydowaliśmy się na działania w wysokozasięgowym medium, jakim jest telewizja – powiedział Łukasz Niewola, dyrektor komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju Grupy LUX MED.

Harmonogram akcji

Akcja realizowana będzie przez cały październik, w każdą sobotę w innym mieście.

  • 30.09.2022 – wejście live ze szpitala LUX MED Onkologia z udziałem Prezes Anny Rulkiewicz
  • Olsztyn – 01.10.2022
  • Katowice – 08.10.2022
  • Krosno – 15.10.2022
  • Lublin – 22.10.2022
  • Siedlce – 29.10.2022
  • 30.10.2022 - wejście live ze szpitala LUX MED Onkologia – podsumowanie akcji z udziałem Prezes Anny Rulkiewicz

Strefy do badań otwarte będą przez 8 godzin: od 8:00 do 16:00. W strefie będzie także możliwość rozmowy z psychologiem (w specjalnie zaaranżowanej, intymnej przestrzeni).

Aktywności w ramach kampanii nagłaśniane będą w Dzień Dobry TVN, w mediach własnych Grupy LUX MED, a także w ramach działań PR, realizowanych przez 38 Content Communication.

Za nadzór nad realizacją akcji odpowiada BrandTime. Za produkcję odpowiedzialna jest Grupa Discovery TVN.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij