Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ENDORFY – nowa globalna marka na rynku technologicznym

O autorze
2 min czytania 2022-10-05

Spółka Cooling, właściciel SPC Gear oraz SilentiumPC, zaprezentowała dziś światu swoją nową globalną markę — ENDORFY. To efekt międzynarodowej ekspansji firmy oraz poszerzenia grupy odbiorców. ENDORFY wychodzi poza segment gamingu a swoimi produktami docierać będzie do wszystkich fanów nowoczesnej technologii.

ENDORFY to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku technologicznym. To również długoterminowa inwestycja, umożliwiająca firmie szybszy rozwój na globalnym rynku. Spółka tworzy jedną, silną markę, która wpisuje się w aktualne trendy komunikacyjne, sprosta wysokim wymogom międzynarodowych klientów oraz podbije serca całej branży technologicznej.

– Po sukcesie na rynkach lokalnych naturalnym kolejnym krokiem jest dla nas dalsza ekspansja. Nasza firma stale chce się rozwijać zarówno pod względem jakości oferowanych produktów, jak i zasięgu działania. Obiecujące wyniki notujemy już na kilku rynkach zagranicznych, np. w Czechach czy Niemczech. Przyszedł jednak czas, by znacznie zwiększyć skalę naszych działań. Będziemy obecni w niemal całej Europie, a w przyszłości na całym świecie. Głęboko wierzę, że ENDORFY będzie konkurować z największymi firmami w branży, zarówno pod względem jakości, jak i dostępności produktów – mówi Łukasz Zdziech, CEO spółki Cooling.

ENDORFY to także znaczne poszerzenie grupy odbiorców. Marka kieruje swoje produkty do wszystkich użytkowników technologii, a komunikacyjnie będzie docierać bardzo daleko – także poza branżę gamingową.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wywodzimy się z gamingu, o czym zawsze będziemy pamiętać. Jednak nasi odbiorcy już dawno przestali być tylko i wyłącznie graczami. To także twórcy treści, tacy jak streamerzy, podcasterzy, pisarze… To wszyscy, którzy cieszą się technologią i uwielbiają z niej korzystać. Postanowiliśmy dostosować markę, która będzie istotna zarówno dla naszych gamingowych odbiorców, jak i tych, którzy nie wywodzą się ze świata gier. Chcemy być marką kojarzącą się z pozytywnymi emocjami oraz radością, związaną z obcowaniem z nowymi, innowacyjnymi produktami – wyjaśnia Łukasz Zdziech.

ENDORFY to marka dla wszystkich, którzy chcą się dobrze bawić, korzystając z technologii. Ta bliska, niemal koleżeńska relacja firmy z jej odbiorcami leży u podstaw stworzenia ENDORFY i to na niej opiera się cała wizja nowego brandu spółki Cooling.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Podczas projektowania ENDORFY zastanawialiśmy się, co łączy wszystkie, tak różne, grupy naszych klientów. Odpowiedzią są emocje, które przeżywają dzięki technologii. To radość, kiedy wygrywasz mecz w grze, albo duma, kiedy pokazujesz znajomym samodzielnie złożony komputer. To także chwila relaksu po długim dniu, gdy w słuchawkach leci ulubiona muzyka. Te małe chwile są dla nas bardzo ważne, bo chociaż cechuje je duża indywidualność, to tak naprawdę spajają wszystkich użytkowników technologii – dodaje Jacek Serwański, dyrektor marketingu Cooling.

Istotnym wyróżnikiem nowej marki będzie jej identyfikacja wizualna. ENDORFY opiera się na unikatowej palecie kolorów, z której nie korzysta żaden podmiot znany w branży. Dwie główne barwy to żółty i niebieski, wspierane przez czerń, biel oraz odcienie szarości.

– Przykładamy dużą wagę do detali, co widać choćby po pudełkach, które zaprojektowaliśmy dla ENDORFY. Białe pudełko od razu wyróżnia się na półce sklepowej, na której w działach technologicznych zazwyczaj dominuje kolor czarny. Na opakowaniu pokazujemy produkt z niemal każdej strony. Dzięki temu klient może zobaczyć to, co kupuje, nawet bez otwierania opakowania – tłumaczy Jacek Serwański.