Purple Day 2014: Zmiany. Rynek mediów poza strefą komfortu

Zmiany. Rynek mediów poza strefą komfortu – to hasło przewodnie Purple Day 2014. Czwarta już edycja corocznego wydarzenia branżowego organizowanego przez dom mediowy Mindshare Polska odbędzie się 25 września 2014 r. w Cinema City Arkadia.
O autorze
1 min czytania 2014-09-19

Tegoroczny Purple Day poświęcony zostanie zmianom na rynku mediów, ale też konsekwencjom tych zmian dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w procesy komunikacji produktów i usług. Wśród prelegentów Purple Day 2014 KEYNOTE SPEAKERZY: Janusz Kaniewski, projektant, wykładowca, futurysta oraz Alex Stil, Global Head of Programmatic & EMEA Head of Digital, Mindshare Worldwide. W programie także dwa inspirujące moduły prezentacyjno-dyskusyjne. Seria rynkowych case-studies „Misja: zmiana. Rezultat: sukces. Jak są wdrażane i jakie wyniki przynoszą strategie zmian marek i ich komunikacji?”. Zaś dyskusja z przedstawicielami największych holdingów mediowych odbędzie się w ramach modułu „Czy droga do sukcesu wiedzie przez Palo Alto? Rozmowa o przyszłości koncernów mediowych”.

–  Co roku podczas Purple Day tworzymy platformę konfrontacji poglądów i opinii o polskim rynku mediów. Nie inaczej będzie także podczas tegorocznej edycji. Tradycyjne już zaprosiliśmy wyjątkowych gości, wśród których wymienić należy naszych keynote speaker’ów – Janusza Kaniewskiego i Alexa Stila, ale także ekspertów występujących w ramach dwóch modułów prezentacyjno-dyskusyjnych. W tym roku przedstawimy zmiany w mBanku, Eurocash, Poczcie Polskiej czy Groupe SEB. Zaprosimy także na dyskusję o zmianach w takich holdingach, jak Agora, Bauer, Media Impact czy ZPR. A ponieważ na Purple Day chcemy przede wszystkim inspirować, wprowadzamy również nowość – FunPark Technologiczny, w którym pokażemy, jakie rozwiązania można dodatkowo wykorzystać w planowanych strategiach komunikacji – powiedziała Paulina Sobieszek, Partner, Business Development, Mindshare Polska.

FunPark Technologiczny to wspólna przestrzeń, w której można będzie obejrzeć i przetestować najnowsze rozwiązania i aplikacje globalnych gigantów IT, a także innowacyjne technologie lokalnych start-upów. Prezentowane będą m.in. nowoczesne rozwiązania Google (YouTube, Doubleclick, Nexus, Chromecast, Chromebook) oraz marek z Grupy Agora (Gazeta.pl, AMS, Gazeta Wyborcza). Będzie można także sprawdzić działanie technologii kinowej 4DX (dzięki uprzejmości New Age Media) oraz drona sterowca z internetem opracowanego przez Yoberi. W FunParku Technologicznym znajdzie się także robot, drukarka 3D, iBeacony, narzędzia umożliwiające analizę emocji na podstawie ekspresji mimicznej twarzy oraz prototyp Mazdy.

Purple Day 2014 odbędzie się już w najbliższy czwartek, 25 września 2014 r. w Cinema City Arkadia. Całodzienna konferencja rozpoczyna się o godz. 9:00. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie. Udział w spotkaniu możliwy jest wyłącznie po okazaniu zaproszenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj