Żabka wprowadza kawonament, czyli abonament na kawę

Żabka wprowadza kawonament, czyli abonament na kawę
W ramach Kawonamentu klienci Żabki mogą wykupić 30-dniową subskrypcję w cenie 49,99 zł i codziennie odbierać dowolną kawę w sklepie.
O autorze
1 min czytania 2022-11-02

W aplikacji mobilnej Żappka pojawiła się informacja o nowej usłudze – Kawonamencie. Wybierając miesięczną subskrypcję, miłośnicy kawy mogą codziennie odbierać ciepły napój w cenie 1,61 zł. Dla porównania – cena 40-ml espresso poza subskrypcją kosztuje w Żabce 3,99 zł. 

Jak to działa? Po opłaceniu miesięcznego abonamentu w Żappce wystarczy wziąć wybrany produkt lub poprosić o niego kasjera i zeskanować kod kreskowy aplikacji. Opłatę za subskrypcję można dokonać przez system Żabka Pay lub za pomocą karty płatniczej podłączonej do aplikacji Żappka. Po zakończeniu okresu rozliczeniowego środki pobierane są automatycznie z konta na kolejny okres. 

W ramach „kawonamentu” dostępne są: kawa czarna, kawa z mlekiem, flat white, latte, cappucino, espresso, espresso doppio, cortado i napój czekoladowy we wszystkich dostępnych pojemnościach. Co więcej, raz na okres rozliczeniowy, klient może odebrać dodatkową kawę 200 ml lub muffina po wykorzystaniu dziennego limitu. 

Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji, zmieniając ustawienia w aplikacji. Po rezygnacji można nadal korzystać z oferty, aż do zakończenia danego okresu rozliczeniowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zachęcając klientów do korzystania z nowej usługi, Żabka nawiązuje do nowo przyjętego hasła „Uwolnij swój czas”. W nowej platformie komunikacyjnej sieć opowiada o tym, jak pomaga „upraszczać codzienność” dzięki blisko zlokalizowanym sklepom, wygodnemu procesowi zakupowemu i intuicyjnej aplikacji.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Coraz więcej rzeczy możemy dziś zamawiać w usłudze abonamentowej. Oto najciekawsze przykłady produktów, które mogą pojawiać się co miesiąc pod naszymi drzwiami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się