Do wygrania są dwa przejazdy – na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy – ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób łączy dwie strony kraju. Niepowtarzalną podróż można wygrać w specjalnej aktywacji. Wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Zwycięzcy konkursu w świątecznym pociągu Tyskiego będą mogli przechodzić na Ty i poczuć czar bliskich spotkań ponad przedziałami. Chociaż wygląd Tyskiego Pociągu Świątecznego pozostaje tajemnicą, to spot, główny nośnik kampanii, uchyla jej rąbka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tyski Pociąg Świąteczny to wehikuł przenoszący do świata, w którym spotykamy się ponad podziałami i przedziałami. Żeby podkreślić tę misję, zdecydowaliśmy się w tym roku na podróż przez Polskę – z południa na północ. Nasz przekaz i oczywiście najlepsze piwo, pojedzie z Tychów do Gdyni. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie oraz do śledzenia pociągu na trasie. Będzie świątecznie, magicznie i zdecydowanie ponad przedziałami – mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, brand manager Tyskie.
Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki i cieszył się dużym zainteresowaniem konsumentów. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa. Ubiegłoroczna kampania „Świąteczny pociąg z Tyskim w Żywcu” zdobyła uznanie wśród internautów – wpis o niecodziennych odwiedzinach został polubiony na profilu marki ponad 75 tysięcy razy. Kampanię docenił też Klub Twórców Reklamy KTR 2022 – nagrodzono ją 3 złotymi mieczami.
Tyskie od lat, zgodnie z ideą „Przejdźmy na Ty”, konsekwentnie zwraca uwagę Polaków na aspekt łączenia, pomimo różnic. Pociąg ponad przedziałami stwarza przestrzeń do zwyczajnych rozmów i wzajemnego poznania się w trakcie przedświątecznej podroży.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.