W tym roku spośród tysiąca zgłoszeń kapituła konkursu KTR 2022 nagrodziła 159 projektów przyznając 41 złotych, 65 srebrnych i 53 brązowych mieczy w czterech kategoriach. Kampania marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej została doceniona w trzech kategoriach tematycznych: Out of Home – Ambient, Direct & Targeting – Ambient i PR – Product & Brand.
Pociąg Tyskiego ponad przedziałami dotarł w grudniu 2021 r. do Żywca z beczką świeżo uwarzonego piwa dla jednego z regionalnych pubów. Zdjęcie pociągu Tyskiego stojącego na peronie w Żywcu szybko obiegło internet, a wpis o niecodziennych odwiedzinach został polubiony na profilu marki ponad 75 tysięcy razy.
Zobacz również
Cieszymy się, że idea przechodzenia na TY ponad przedziałami trafiła nie tylko do serc tysięcy internautów, ale również zdobyła uznanie jury konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR 2022. Docenienie przez KTR jest dla nas bardzo ważne i motywuje do kolejnych niestandardowych działań, bo wierzymy w kreatywność, która wpływa na wyniki wszystkich działań marki – komentuje Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.
Kampanię „Świąteczny pociąg z Tyskim w Żywcu” przygotowywał zespół marki Tyskie w składzie: Małgorzata Komańska, Jakub Michalski, Paweł Drubkowski, Łukasz Kling, Emilia Przebinda, Anna Robak, Tycjan Lewandowski we współpracy z agencjami: Gong, The Production oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Konkurs Klubu Twórców Reklamy docenia kreatywność, odwagę twórczą, wyrazistą komunikację, idee przełamujące konwencję i aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Najlepsze prace wybierane są w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Organizatorem konkursu KTR jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR założone w 1997 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing