#ŁapJaja
U współprowadzącego naszego podcastu – Wojtka Walczaka – kilka lat temu zdiagnozowano raka jąder. Było to na szczęście bardzo wczesne stadium, a to ze względu na to, że Wojtek sam wykrył u siebie zmiany i zawitał u urologa. Na łamach naszego podcastu dzieli się swoją historią i kulisami powstania akcji „Łap Jaja”, która w swoim czasie była prawdziwym viralem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Movember i Różowy Październik
Październik to czas poświęcony na profilaktykę raka piersi. Z kolei listopad na profilaktykę raka jąder i prostaty. Jak wyglądają Różowy Październik i Movember w praktyce? Co ciekawego przygotowały marki i czemu warto się badać?
W specjalnym odcinku Marketing Przegadany Wojtek Walczak i Damian Jemioło przyglądają się kampaniom profilaktyczno-edukacyjnym. Sprawdź koniecznie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing