Grupa PWN stawia na rozwój E-commerce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa PWN stawia na rozwój E-commerce

PWN, najbardziej rozpoznawalna marka na polskim rynku wydawniczym, wzmacnia swą pozycję na rynku e-commerce oraz rozbudowuje kompetencje technologiczne związane ze sprzedażą treści cyfrowych.

W skład e-commerce Grupy PWN wchodzą takie podmioty jak: Ravelo.pl, Lideria.pl, Księgarnia Internetowa PWN.pl, Ibuk.pl oraz serwis społecznościowy BiblioNETka.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obecnie trwa konsolidacja wszystkich aktywów e-commerce pod wspólną marką - Ravelo. Spółka Ravelo jest odpowiedzialna w Grupie PWN za sprzedaż w kanale internetowym oraz koordynowanie działań i projektów, związanych z e-commerce w ramach Grupy.

Z dniem 01 sierpnia 2014r., na stanowisko Prezesa Zarządu spółki Ravelo Sp. z o.o. została powołana Dorota Bachman. Grupa PWN zamierza zbudować silną pozycję w branży e-commerce. Jako Spółka Ravelo będziemy dążyć do doskonałości operacyjnej i procesowej. Planujemy oferować najszerszy asortyment produktów, szybko reagować na potrzeby klientów i dynamicznie zmieniający się rynek handlu internetowego w Polsce. Grupa PWN ma szansę stać się liczącym graczem w branży e-commerce. Ma wiele możliwości rozwoju i naprawdę solidne zaplecze. – mówi Dorota Bachman. Ravelo poszukuje nowych partnerów oraz najlepszych specjalistów w branży e-commerce, którzy chcą aktywnie współpracować przy realizacji naszych planów biznesowych – dodaje Dorota Bachman

Dorota Bachman posiada wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce, jako menedżer odpowiedzialny za kompleksowy rozwój serwisów i strategię marketingową: empik.com, smyk.com, empikfoto.pl, empiktravel.pl. Wcześniej zatrudniona w AGORA SA na stanowisku Dyrektora ds. Transakcji i E-commerce, gdzie zarządzała obszarami e-commerce, reklamy efektywnościowej i kontekstowej. W AGORA SA pełniła także funkcję szefa serwisów rekrutacyjnych i edukacyjnych. Była odpowiedzialna za całościowy rozwój serwisu GazetaPraca.pl i serwisów wertykalnych, jak również serwisu GazetaEdukacja.pl oraz powiązanej z nim platformy e-learningowej.

Dorota Bachman posiada tytuł doktora ekonomii w zakresie zarządzania. Pracowała jako wykładowca uczelni wyższych. Pełniła funkcję Członka Zarządu E-commerce Services (spółka zarządzająca aktywnościami e-commerce Grupy Empik Media & Fashion), Członka Rady Nadzorczej spółki Gandalf, Członka Zarządu SMB. Jest doradcą zarządów spółek i konsultantem projektów z zakresu e-commerce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij