Aleksandra Cyrny objęła stanowisko Art Director’a w agencji reklamowej San Markos. Do jej głównych zadań należeć będzie tworzenie koncepcji kreatywnych oraz projektowanie i opieka nad wizualnymi aspektami komunikatów reklamowych.
Wcześniej Cyrny pracowała jako Junior Art Director w Legend Group, gdzie zajmowała się m.in. projektami ATL i BTL, nadzorowaniem procesów produkcji i postprodukcji oraz projektowaniem systemów identyfikacji wizualnej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W swojej karierze miała okazję realizować projekty między innymi dla takich Klientów jak: Polpharma, Agata Meble, Winiary, USP Zdrowie, KRD, PhytoPharm, Lekam.