Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Polski zespół RYSY z teledyskiem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję

Polski zespół RYSY z teledyskiem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję
Polski zespół muzyki elektronicznej RYSY stworzył teledysk we współpracy z MELT AI, wykorzystującym sztuczną inteligencję do tworzenia sztuki.
O autorze
1 min czytania 2022-11-24

RYSY wypuściły właśnie swój nowy electro banger – „Herz”. Do produkcji teledysku użyto sztucznej inteligencji wygenerowanej przez MELT AI. Sensualny klip jest przesiąknięty erotyką, technologią i fantastyką. Singiel ma być zapowiedzią zimowej, klubowej trasy duetu.

Nie jest to pierwszy taki teledysk w historii. Przykładowo na kanale Hueman Instrumentality możemy znaleźć teledysk wygenerowany przez AI do piosenki Pink Floyd – „Echos”. W tym przypadku jednak mówimy o produkcji fanowskiej, a nie komercyjnej.

Na wygenerowanie teledysku przez AI zdecydował się też zespół metalowy Disturbed. Teledysk „Bad Man” ukazał się 18 listopada 2022 r. w serwisie YouTube i na chwilę obecną obejrzało go ponad 830 tys. osób. Sztuczna inteligencja coraz częściej pojawia się w sztuce, muzyce, filmach czy grach. I prawdopodobnie będziemy doświadczać wykreowanych przez nią dzieł jeszcze częściej.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obraz w stylu Picassa? A może papież surfujący na Hawajach? Dla sztucznej inteligencji wytworzenie takiej grafiki nie będzie problemem. Czy jednak korzystanie obrazów stworzonych w ten sposób jest dopuszczalne?

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co dla sztucznej inteligencji znaczy słowo „ketchup”? Heinz we współpracy z agencją Rethink Canada stworzył kolejną edycję kampanii „Draw Ketchup”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się