Leadenhall Insurance uruchomił nową wersję swojego systemu transakcyjnego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leadenhall Insurance uruchomił nową wersję swojego systemu transakcyjnego

Leadenhall Insurance, coverholder Lloyd’s, uruchomił nową generację swojego autorskiego systemu transakcyjnego o nazwie Leadenhall Insurance System – w skrócie LIS. Rozwiązanie ma ułatwiać codzienną pracę tysiącom brokerów i agentów, wspierając ich w dystrybucji specjalistycznych ubezpieczeń.

Nowa platforma powstała jako efekt współpracy opartej na wymianie biznesowych doświadczeń z rynku ubezpieczeń firmy Leadenhall i najnowszych rozwiązań z zakresu technologii dostarczonych przez Efinity.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

System LIS stworzony przez Efinity Insurance Group, jest materializację nowej strategii Grupy, która zakłada zmianę modelu dystrybucji ubezpieczeń dzięki nowoczesnym rozwiązaniom IT, niezmiennie jednak stawiając w centrum pośrednika.

– Postęp technologiczny zrewolucjonizował sposób konsumowania mediów, wymiany informacji i robienia zakupów. Ubezpieczenia nie są tu wyjątkiem – mówi Maciej Bud-Gusaim, prezes Leadenhall Insurance S.A. – W Leadenhall od zawsze mieliśmy dokładnie sprecyzowaną wizję naszej działalności. Naszą rolą jest wspieranie pośredników, dlatego dzięki doświadczeniu i niekwestionowanej przewadze technologicznej wprowadzamy na rynek nowy system transakcyjny. Z jednej strony odpowiadamy na rzeczywiste potrzeby rynku, z drugiej zaś wyznaczamy kierunek rozwoju branży – dodaje.

Leadenhall Insurance System to nowoczesny, intuicyjny i wygodny w obsłudze serwis, który w ogromnym stopniu wspiera sprzedaż i zarządzanie procesem polisowania. Największy nacisk kładzie na zaangażowanie klienta i odciążenie pośrednika. To zdecydowany wyróżnik pośród systemów funkcjonujących na rynku.

– Pośrednikowi nie płaci się za doradztwo, a za sprzedaż polis. Dlatego Leadenhall, szanując czas pośrednika, do minimum ogranicza czynności administracyjne, dając jednocześnie więcej przestrzeni na cross-selling i up-selling – mówi Tomasz Domalewski, dyrektor sprzedaży w Leadenhall. – Wierzymy przy tym, że sprzedawanym produktem nie jest sama polisa czy OWU. Produkt to całokształt procesu sprzedaży i dlatego wymaga odpowiedniego podejścia – dodaje.

LIS jest w pełni responsywny. Działa tak samo na smartfonie, tablecie czy laptopie, bez szkody dla jego funkcjonalności. Daje również możliwość współdzielenia procesów sprzedażowych z klientem w niezwykle prosty i przejrzysty dla obu stron sposób, co znacząco przyspiesza proces polisowania.

Pośrednik, korzystający z platformy otrzymuje także wsparcie w postaci możliwości bieżącego monitorowania działań podejmowanych przez ubezpieczanego. Klient z kolei zyskuje szybką ścieżkę do komunikacji ze swoim doradcą, z którym może łatwo skontaktować się z poziomu systemu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij