DrWitt – kampania mobilna i nowe narzędzie wsparcia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DrWitt – kampania mobilna i nowe narzędzie wsparcia

Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce.

Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej  powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na szczególną uwagę zasługuje również pomysł na obrandowanie pojazdów – wszystkie krawędzie naczep DrWitt są dodatkowo wyposażone w odblaskowe taśmy o wysokim poziomie odbicia światła, dzięki czemu są lepiej widoczna nocą, co ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze.

Kampania mobilna informująca konsumentów o ofercie marki DrWitt przypada na początek jesieni – okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.

Oferta soków i napojów funkcjonalnych DrWitt, oparta na lubianych kompozycjach smakowych, została stworzona z użyciem składników o potwierdzonym naukowo wpływie na organizm. To wygodne rozwiązanie, które pomaga w codziennym zadbaniu o siebie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij