TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają agencję GetHero

W środę (7 grudnia) założyciele wrocławskiej agencji poinformowali, że z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.
O autorze
2 min czytania 2022-12-09

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk założyli GetHero w 2014 roku. Początkowo agencja zatrudniała kilkoro pracowników i zajmowała się głównie opieką managerską nad twórcami internetowymi. W gronie pierwszych podopiecznych znaleźli się m.in. Young Multi, ReZigiusz czy Vertez.

– W kolejnych latach firma stopniowo rozszerzała zakres kompetencji, stając się oficjalną siecią partnerską YouTube (MCN) i tworząc własny dział produkcji wideo. Do sieci dołączali kolejni influencerzy, którzy należą dziś do najpopularniejszych postaci polskiego internetu – m.in. Michał Jesionowski z kanału M4K czy Karol „Friz” Wiśniewski wraz z członkami Ekipy. W 2018 r. GetHero stała się częścią międzynarodowej Grupy Webedia. Z dniem 31 grudnia br., po 8 spektakularnych latach, opuszczamy zarząd GetHero, a stery przejmują niezastąpieni Alicja Stefaniak i Łukasz Walczak. Ich dotychczasowe zaangażowanie, profesjonalizm i wyniki (a nie widzieliście jeszcze tych z 2022!) bronią się same – i nie mam wątpliwości, że będzie jeszcze lepiej – napisał Tobiasz Wybraniec.

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk już wcześniej planowali odejście z firmy. W ostatnich latach obowiązki związane z prowadzeniem agencji stopniowo przekazywane były Alicji Stefaniak i Łukaszowi Walczakowi, którzy w maju br. dołączyli do zarządu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W 2021 r. GetHero osiągnęła 48,1 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,6 mln zł zysku netto, podwajając wyniki r/r. Agencja była współodpowiedzialna m.in. za kampanię promującą Lody Ekipa i prowadzenie działań digital dla ponad 100 klientów. Od 4 lat wspólnie z Uniwersytetem SWPS wydaje też coroczny raport poświęcony polskim użytkownikom TikToka. Chciałbym też przeprosić za błędy i podziękować wszystkim pracownikom, klientom, partnerom oraz tym, którzy na przestrzeni lat zaufali nam i pomogli zbudować GetHero. Nigdy nie zapomnę tych ośmiu lat – dodał Paweł Kowalczyk, współzałożyciel GetHero.

Obecnie zespół firmy tworzy ponad 40 osób. W tym roku do sieci dołączyło również kilkudziesięciu nowych twórców – m.in. Marcin „Borkoś” Borkowski, Czarek Jóźwik i Robert Pasut z AbstrachujeTV, a także członkowie internetowej Ekipy Rapy. Jesienią GetHero powiększyła także swoje biuro we Wrocławiu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Tobiasz i Paweł włożyli ogromne pokłady energii i pasji w budowę sprawnie działającej agencji, którą jest dziś GetHero. Wspólnie wytyczyliśmy jasne cele i ścieżki rozwoju w najbliższej przyszłości – w tym m.in. rozbudowę kompetencji strategicznych i poszerzenie oferty produkcyjnej. Chcemy być najczęściej wybieraną agencją influencer marketingu w Polsce – i jestem przekonana, że obserwacja naszych postępów z nowej perspektywy sprawi naszym poprzednikom dużo radości – puentuje Alicja Stefaniak, dyrektor operacyjna i członkini zarządu GetHero.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się