Glovo uruchamia Glovo Local, które pomoże restauracjom i sprzedawcom detalicznym w rozwoju i digitalizacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Glovo uruchamia Glovo Local, które pomoże restauracjom i sprzedawcom detalicznym w rozwoju i digitalizacji

Nowy program Glovo Local udostępnia restauracjom i sprzedawcom detalicznym zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do Internetu i dynamiczne ją rozwijać. Celem Glovo jest wprowadzenie ponad 250 000 małych, lokalnych firm w świat sprzedaży online przed końcem 2023 roku.

W związku z inflacją i rosnącymi cenami energii, które wpływają zarówno na dochody konsumentów, jak i marże przedsiębiorstw, Glovo uruchomiło Glovo Local, nowy program dla małych i średnich przedsiębiorstw z branży detalicznej i restauracyjnej, który umożliwi im sprzedaż produktów online. Projekt startuje na wszystkich 24 rynkach, na których obecne jest Glovo. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Europie, Afryce i Azji, która zapewnia skonsolidowany zestaw usług i rozwiązań cyfrowych dostosowanych do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dostępne usługi obejmują rozwiązania cyfrowe i operacyjne dla własnych kanałów sprzedaży i sklepów, a także dedykowane narzędzia, które pomogą w zarządzaniu oraz optymalizacji sprzedaży (od dostępu do kompleksowych statystyk po dostarczanie rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw).

Program zapewni właścicielom dodatkowe możliwości marketingowe i reklamowe, co pozwoli zwiększyć widoczność sklepu lub restauracji oraz zdobyć nowych klientów, którzy preferują zamówienia online. Wszystkie te rozwiązania są szansą na zdobywanie wiedzy i rozwój, dzięki darmowym, kompleksowym materiałom edukacyjnym dotyczącym platformy Glovo, rynku e-commerce, a także kompleksowemu wsparciu dedykowanego zespołu – szczególnie w ciągu pierwszych tygodni działalności sklepu online.

– Tylko 20% sprzedawców na całym świecie prowadzi działalność w Internecie, co podkreśla pilną potrzebę znalezienia dróg do cyfryzacji. Ponad 100 000 firm, z którymi współpracujemy na całym świecie, to małe lokalne przedsiębiorstwa. Wzrost kosztów utrzymania bardzo się na nich odbija. Celem Glovo jest wprowadzenie ponad 250 000 małych lokalnych firm do Internetu przed końcem 2023 roku. Jesteśmy świadomi roli, jaką odgrywamy w pomaganiu tym firmom w rozwoju, a dzięki Glovo Local stawiamy je na czele i w centrum naszej strategii, podwajając wysiłki technologiczne i operacyjne, by dać im jeszcze lepsze rozwiązania. Dzięki narzędziom dostępnym w Glovo Local możemy pomóc im dotrzeć do większej liczby klientów, przyspieszając ich drogę do rozwoju i trwałej rentowności. W ten sposób zapewniamy rozwój przedsiębiorczości i pobudzamy lokalną gospodarkę. Program Glovo Local i wszystkie jego nowe możliwości technologiczne został opracowany z myślą o jednym celu – pomóc tym firmom nie tylko poradzić sobie z obecnymi zawirowaniami gospodarczymi, ale wyjść z „trybu przetrwania” i doprowadzić do rozkwitu – podsumowuje Rodrigo Alier, dyrektor zarządzający w dziale Partnerzy i marki.

 

PS Darmowy e-book E-COMMERCE 2022/2023

Jak w tych niepewnych czasach związanych z licznymi kryzysami gospodarczymi zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie i zadbać o to, aby konsumenci chcieli z Tobą zostać? Na to pytanie odpowiedź znajdziesz w niniejszej publikacji poświęconej polskiemu rynkowi e-commerce. Przybliży Ci ona m.in jakie są obecnie trendy w sprzedaży internetowej i na które z nich koniecznie warto zwrócić uwagę. Pobierz darmowy e-book!

PS2 Jak osiągnąć sukces na Allegro

Polski rynek e-commerce rośnie i zmienia się bardzo szybko. W obliczu możliwości, które oferują platformy typu marketplace, wielu sprzedawców zastanawia się nad wyborem odpowiedniej drogi dla swojego biznesu: lepiej postawić na nowego gracza czy takiego o ugruntowanej pozycji? O tym, która z nich jest lepsza przeczytacie w artykule Być czy nie być… na Allegro?.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij