Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Hasło „GDZIE SĄ TE PIESKI?” na billboardach polskiej marki kosmetycznej

Hasło „GDZIE SĄ TE PIESKI?” na billboardach polskiej marki kosmetycznej
Billboardy powstały z inicjatywy założycieli marki kosmetycznej Söppö, którzy postanowili przerobić słynne kreacje z hasłem „Gdzie są te dzieci?". O co chodzi w tej akcji marketingowej i co marka ma wspólnego z psami?
O autorze
1 min czytania 2022-12-13

Kampania billboardowa Fundacji „Nasze Dzieci”, dotycząca spadku dzietności, kilka miesięcy temu zalała polskie miasta i wywołała kolejną medialną burzę. Internauci szybko zaczęli szukać TYCH dzieci, o które pytają twórcy plakatów – powstawały kolejne memy w tej konwencji, a niektórym udało się je znaleźć na Pomagam.pl. Tak zrodził się pomysł na połączenie sił i wspólną akcję outdoorową „TU jestem”. 

Z pomysłu przerobienia kontrowersyjnych billboardów skorzystały również marki – m.in. polska marka Söppö, która teraz wystartowała ze swoją akcją outdoorową. Na ulicach Warszawy zaczęły pojawiać się plakaty z hasłami odwołującymi się tym razem nie do dzieci, ale do… piesków. W ten sposób powstały plakaty z hasłami „Gdzie są te pieski”, „Każdy piesek to cud” czy  po prostu „Pieski, pieski, pieski”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Söppö / Facebook

O co chodzi w tych kreacjach reklamowych? Marka Söppö postanowiła wykorzystać nie tylko historię kontrowersyjnych plakatów z dziećmi, o których mówiła cała Polska, ale także social mediowe trendy. Nie jest w końcu tajemnicą, że użytkownicy Instagrama czy TikToka uwielbiają oglądać w sieci relaksujące filmiki ze zwierzątkami, a ich bohaterami stają się często urocze psy. Dodatkowo w te kreacji wykorzystano motywu z opakowań kosmetyków, na których pojawia się ilustracja przedstawiająca psa. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To co wyróżnia kosmetyki Söppö to oczywiście nie tylko urocza szata graficzna, ale fakt, że ich formuła łączy zasady nordyckiej pielęgnacji z najnowszymi odkryciami pielęgnacji koreańskiej. Produkty są naturalne, wegańskie i oczywiście nie były testowane na zwierzętach. Opakowania i etykiety produkowane są w całości w Polsce z recyklingowych materiałów. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. Söppö / Facebook

fot. Söppö / Facebook