Które słowo można uznać za Marketingowe Słowo roku 2022? Przygotowaliśmy dla Was krótką ankietę. Jest ona w pełni anonimowa, a jej wypełnienie zajmie zaledwie chwilę. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2022 podamy w styczniu 2023.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Gorąco zachęcamy do wypełnienia ankiety poniżej albo po przejściu do niej, klikając tutaj >>>
Dziękujemy!
Redakcja NM
Słuchaj podcastu NowyMarketing