Za pomocą modelu DYLEMATA™ Stratosfera opracowuje strategie swoich klientów. W tym m.in. marki YES, która została nagrodzona Grand Prix Effie. Publikujemy nagranie naszego bezpłatnego webinaru, dzięki któremu:
- poznasz marketing kulturowy;
- dowiesz się, jak Stratosfera tworzy swoje strategie na podstawie autorskiego modelu DYLEMATA™;
- zrozumiesz, jak zmienia się strategia marketingowa w dojrzałych kategoriach produktowych.
To 2 z 4 bezpłatnych webinarów, jakie przeprowadziliśmy o marketingu kulturowym. Nagranie z poprzedniego wydarzenia znajdziesz pod tym linkiem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024