Pyszne.pl ponownie promuje „Veganuary”. Rafał Rutkowski motywuje jako Wege Trener

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pyszne.pl ponownie promuje „Veganuary”. Rafał Rutkowski motywuje jako Wege Trener

Pyszne.pl już po raz trzeci angażuje się w międzynarodowe wyzwanie „Veganuary”. Marka na potrzeby kampanii stworzyła postać Wege Trenera, który motywuje do wykluczenia bądź ograniczenia mięsa i innych produktów odzwierzęcych w diecie. W rolę tę wciela się aktor i komik Rafał Rutkowski.

Akcja Veganuary, czyli styczeń bez mięsa

Akcja „Veganuary” wywodzi się z Wielkiej Brytanii. Powstała w 2014 roku i szybko zyskała światowy rozgłos. Wśród jej ambasadorów są gwiazdy światowego kina, sportu, muzyki, a także politycy, m.in. burmistrz Nowego Jorku. Wyzwanie polega na tym, by przez cały styczeń wykluczyć z jadłospisu, a przynajmniej ograniczyć, wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego i żywić się wyłącznie potrawami roślinnymi.

Pyszne.pl i Wege Trener motywują do roślinnej transformacji

Aby zachęcić użytkowników Internetu do udziału w wyzwaniu, Pyszne.pl stworzyło postać Wege Trenera, w którego wciela się aktor i komik Rafał Rutkowski. Wege Trener w pięciu humorystycznych filmach motywuje użytkowników Instagrama i TikToka do wzięcia udziału i wytrwania w wyzwaniu „Veganuary”. Wykreowana postać w żartobliwy sposób motywuje widzów do udziału oraz wytrwania w „bezmięsnej próbie”. Filmy publikowane są na profilach Instagram i TikTok Rafała Rutkowskiego.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Rafał Rutkowski (@rutekrutkowski)

Polacy wybierają dietę roślinną

Na potrzeby kampanii Pyszne.pl przygotowało szereg działań wspierających. Marka opracowała wspólnie z agencją badawczą Insight Lab (spółka-córka Grupy Komunikacja Plus) badanie na temat żywienia roślinnego oraz postanowień noworocznych (do których nawiązuje wyzwanie „Veganuary”). Wynika z niego m.in., że już około 4,5 mln osób w Polsce stosuje diety roślinne.

Marka uruchomiła również stronę internetową www.wegetrener.pl, na której Internauci znaleźć mogą praktyczne informacje na temat żywienia roślinnego oraz samego wyzwania. Komunikację akcji wzmocniła współpraca z influencerami.

– Aż 9% ankietowanych w naszym badaniu określiło się jako wegetarianie, a 3% jako weganie. To naprawdę wysoki wynik w kraju o tak silnej, kulinarnej tradycji jedzenia mięsa i nabiału. Kuchnia roślinna zyskuje na popularności, a wraz z nią przybywa restauracji serwujących bezmięsne potrawy. Cieszymy się, że jako Pyszne.pl możemy być ich oknem do pozyskania nowych klientów. Promując akcje takie jak „Veganuary” chcemy ułatwić konsumentom eksperymentowanie z różnymi rodzajami potraw oraz wspierać pozytywne zmiany nawyków żywieniowych – podkreśla Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Kampanię Wege Trener dla Pyszne.pl prowadzi agencja Grupa Komunikacja Plus, która odpowiada za koncept kreatywny i całość działań komunikacyjnych marki wokół akcji „Veganuary”.

PS. Peja w kampanii Pyszne.pl

W minionym roku ambasadorem wpierającym miesiąc z dietą roślinną został Peja, który dołączył do „VeGangu”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij