Ruszyła kampania promocyjna 200-lecia kurortu w Sopocie

Kampanii towarzyszy przekaz „W Sopocie czas płynie w Twoim tempie” i specjalna stworzona identyfikacja wizualna, za którą stoi studio Podpunkt.
O autorze
1 min czytania 2023-02-06

Sopot jest jednym z najpiękniejszych polskich miast. Ten nadmorski kurort i uzdrowisko jest doskonałym wyborem dla fanów aktywnego wypoczynku, różnorodnych sportów, ale również dla turystów szukających wyciszenia w SPA, czy osób zainteresowanych wydarzeniami  kulturalnymi. Miasto o pięknej historycznej architekturze, w której dominują wieżyczki, wykusze, balustrady oraz gzymsy, ma do zaoferowania bezcenny walor – najczystsze powietrze w Polsce. Ten unikatowy charakter miasta oraz 200 lat kurortu ma za zadanie promować w 2023 roku jubileuszowa kampania. 

Kampania promocyjna 200-lecia kurortu opiera się na przekazie „W Sopocie czas płynie w Twoim tempie”. Motyw przewodni kampanii to misternie utkana ilustracja, której liczne detale zbudowane są z ikony mewy. Kampania ma za zadanie zobrazować piękno całorocznego kurortu – podkreślić historyczny urok miasta, jego walory architektoniczne i przyrodnicze, ukazać wyjątkowość 200-letniego kurortu. 

Na projekt składają się winieta / znak, rozbudowany motyw ilustracyjny, z którego detali można tworzyć różnorodne projekty, layouty promocyjne do druku i mediów cyfrowych oraz  animacja.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcje i projekt opracowało studio Podpunkt. 

Projekt, w tym ilustracje: Zuza Charkiewicz / Podpunkt 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dyrekcja artystyczna: Emilka Bojańczyk / Podpunkt 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Nowa identyfikacja wizualna Warszawy (zobacz nasz webcast z twórcami)

Zapraszamy Was do zapoznanie się z transmisją naszego webcastu z twórcami nowej identyfikacji wizualnej miasta Warszawa: Emilką Bojańczyk (studio Podpunkt) i Mateuszem Machalskim (Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie).