Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ponad 55 tysięcy fanów na koncercie Paliona w Roblox

4 lutego na wirtualnej scenie wystąpił youtuber i wykonawca Palion. Grę „Miasto ING” w tym czasie odwiedziło ponad 55 tysięcy graczy – to niemal tyle graczy, ile mieści Stadion Narodowy.
O autorze
1 min czytania 2023-02-07

Koncert w metaverse

Obserwując graczy na platformie Roblox, można powiedzieć, że metaverse nie tylko odwzorowuje realny świat, ale także zachowania ludzi w grze są bardzo podobne do tego, jak zachowujemy się w rzeczywistości. Na koncert przychodzimy wcześniej, kupujemy bilet, czekamy pod stadionem na otwarcie bram – w tym przypadku teleportację, wchodzimy w interakcje z innymi graczami. W oczekiwaniu na koncert można również odwiedzić wirtualny oddział lub wziąć udział w samej rozgrywce. Gracze mogą oszczędzać, by kupić w grze mieszkanie, inwestować w gadżety zwiększające efektywność ich pracy i zarobki, albo wydać wszystko na ciuchy i imprezy – tak jak w życiu.

„Miasto ING” edukuje o cyberbezpieczeństwie

Ale to nie wszystko. Pierwszy polski koncert w Roblox zorganizowany w „Mieście ING” był pretekstem do zaprezentowania nowej odsłony miasta, której motywem przewodnim jest bezpieczeństwo w sieci. Dlatego koncert nieoczekiwanie został przerwany, a uczestnicy wydarzenia mogli doświadczyć symulacji cyberzagrożenia. To wydarzenie było jednocześnie zaproszeniem do poćwiczenia w „Mieście ING”, jak uniknąć takich zagrożeń. Nowe funkcje i zadania w grze mogą być również dla rodziców dobrym polem do wspólnej zabawy i rozmowy, jak ważne jest przestrzeganie określonych zasad lub unikanie konkretnych sytuacji w internecie. Na graczy czekają przygotowane w formie zabawy zadania i quizy z dostosowanymi do ich wieku pytaniami i wskazówkami.

Wśród nowych elementów rozgrywki, które pojawiły się w „Mieście ING” jest także tryb multiplayer. Gracze wcielają się w postać hakera albo członków grupy poszukiwawczej. Podczas gry ścigający mogą zwiększać swoje szanse, zbierając specjalne przedmioty i rozwiązując quizy dotyczące cyberbezpieczeństwa. Sprawca zamieszania nie pozostaje jednak bezbronny: może np. spowolnić prędkość ścigających czy zmniejszyć swoją widoczność. Przyjmując różne role – gracze mogą łatwiej wyobrazić sobie, jak poważne mogą być skutki przejęcia ich cyfrowej tożsamości.

Gra dostępna jest na platformie Roblox: roblox.com/games/8458974184/UPDATE-Miasto-ING

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze względu na olbrzymie zainteresowanie koncertem, ING wraz z Palionem podjął decyzję o dodatkowych koncertach, a pierwszy z nich odbędzie się już w najbliższą sobotę tj. 11 lutego o 16:00.

Koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii: Agencja kreatywna GONG. Wdrożenie pomysłu i koncepcji Miasta ING: Game Changer. Media: Mullen Lowe Media Hub.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się