Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lemon Sky JWT z serwisem dla stacjasport.pl

Na zlecenie agencji event marketingowej kierunkowy22, Lemon Sky JWT przygotowała serwis www dla wchodzącego na rynek portalu StacjaSport.pl. Kierowany do dzieci i młodzieży oraz rodziców, portal promuje uprawianie sportu wśród użytkowników od 6 do 18 roku życia.
O autorze
1 min czytania 2014-09-30

Serwis StacjaSport.pl jest pierwszym w Polsce portalem, który odpowiada na potrzeby młodych użytkowników zainteresowanych uprawianiem sportu. Baza zawiera informacje o ponad 17 tysiącach ośrodków i klubów sportowych, które oferują zajęcia z różnych dyscyplin sportowych, w których mogą brać udział zarówno dzieci i młodzież. W momencie uruchomienia serwisu będzie w nim można znaleźć informacje dotyczące miejsc uprawiania sportów w ponad 1000 polskich miast.

– Sport nie tylko wpływa na zdrowie i sprawność fizyczną, pozwala również kształtować charakter i rozwijać cechy takie jak wytrwałość, uczciwość, solidarność, czy samodyscyplina. Portal StacjaSport.pl zakłada, że brak wiedzy nt możliwości uprawiania poszczególnych dziedzin sportu lub znajomych do gry są najczęstszymi powodami spadającej aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży. Każde dziecko może uprawiać sport, jeśli zapewnimy narzędzie, które mu to ułatwi. StacjaSport.pl nie poszukuje talentów, a jedynie pokazuje, w jaki sposób i gdzie uprawiać ulubioną dyscyplinę sportu – o idei portalu StacjaSport.pl opowiada jego pomysłodawca Paweł Lewicki, Prezes Zarządu Kierunkowy22.

Dzięki zintegrowanej z serwisem aplikacji społecznościowej „Zgraj się na sport” dzieci i młodzież zainteresowane uprawianiem sportów zespołowych, mogą umawiać się na wspólne zajęcia odbywające się w okolicznych ośrodkach.

Projekt realizowany jest pod patronatem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Onet.pl, TVP Sport oraz Radia Bajka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing