Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Heinz i Absolut stworzyli popularny sos do makaronu

Heinz i Absolut stworzyli popularny sos do makaronu
Kultowa marka ketchupu oraz producent wódki premium połączyli siły i stworzyli limitowaną edycję sosu pomidorowego z wódką, który w 2020 roku podbijał serca użytkowników TikToka czy Instagrama.
O autorze
1 min czytania 2023-03-23

fot. absolut.com

Pasta alla Vodka to viralowy przepis, który zyskał popularność w mediach społecznościowych w 2020 roku, kiedy jedna z topowych modelek i influencerek opublikowała go w swoich kanałach. Danie jest jednak popularne od dziesięcioleci i stanowi podstawę kuchni włoskiej.

Heinz x Absolut Tomato Vodka Pasta Sauce to kremowy sos pomidorowy z dodatkiem bazylii, sera oraz tajemniczego składnika, czyli wódki. Smak alkoholu zostaje zredukowany w trakcie gotowania, a walory smakowe dania stają się bardziej wyraziste. Miłośnicy Pasta alla Vodka będą mogli w szybki sposób przygotować swoje ulubione danie. Sos wystarczy podgrzać i dodać do makaronu.

– Jesteśmy podekscytowani współpracą między tymi dwiema stuletnimi markami, które wprowadzają pierwszy sos pomidorowy z wódką do makaronu do głównych supermarketów w Wielkiej Brytanii. Kultowe połączenie wysokiej jakości sosów pomidorowych Heinza i wódki premium Absolut, zapewni fanom najlepsze doznania związane z pastą alla wódka. A wynik jest absolutnie pyszny – powiedział o nowej premierze Caio Fontenele, Heinz New Ventures Director.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Heinz i Absolut oddają hołd klasycznej kampanii

Przy okazji promocji nowego produktu, twórcy kampanii zainspirowali się słynnymi reklamami marki Absolut z lat 80., które zostały stworzone przez Andy’ego Warhola i nawiązywały do idealnego kształtu butelek.

Współczesne realizacje charakteryzują się prostym projektem wizualnym oraz sloganami wskazującymi na to, że obie marki zbliżają się do siebie. Przykładowo: „Absolutnie Heinz. Śmiesznie dobry” czy „Absolutnie pomidorowy. Śmiesznie dobry”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Produkt dostępny będzie w edycji limitowanej od 12 kwietnia. Początkowo pojawi się tylko w Wielkiej Brytanii. Co ciekawe, brytyjscy konsumenci mogą także zamówić sos w przedsprzedaży na stronie internetowej Heinz.

PS Heinz stworzył wyspę Fortnite, aby zwrócić uwagę na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie

Heinz i eksperci od e-sportów z Druid Gaming zwracają uwagę na zasadnicza rolę gleby w systemie żywnościowym. Marki stworzyły wyspę w grze Fortnite, która jest inspirowana gospodarstwami producentów pomidorów Heinz.