Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Soul & Mind dołącza do #teamkielecki. Agencja zajmie się komunikacją WSP Społem i promocją Majonezu Kieleckiego

Z początkiem marca Soul & Mind rozpoczęło współpracę z Wytwórczą Spółdzielnią Prac „Społem”. Przez najbliższy rok agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań o charakterze PR.
O autorze
1 min czytania 2023-03-27

Do zadań agencji należy opracowanie planu komunikacji biura prasowego WSP Społem oraz social mediów zarówno znanego Majonezu Kieleckiego, jak i pozostałych marek WSP Społem: Snacku Przysmak Świętokrzyski, Musztard Kieleckich, Ketchupów Kieleckich, Sosów Kieleckich, Chrzanów Luksusowych oraz Octów Kieleckich.

– Przekonaliśmy do siebie nie tylko doświadczeniem w branży FMCG, ale i odświeżonym kierunkiem komunikacji: zarówno na poziomie graficznym, jak i językowym – mówi Maciej Zaremba, prezes zarządu Soul & Mind, dodając: – Do projektów podeszliśmy w sposób śmielszy i wyrazistszy niż dotychczas, zachowując jednak tradycyjne wartości naszego klienta. Cieszymy się, że WSP Społem ponownie zaufał naszym specjalistom.

Agencja wypracowała odświeżony layout komunikacji social mediowej, wprowadzając nowoczesne elementy zdjęciowo-graficzne oraz nowy styl komunikacji słownej. Działania PR-owe kontynuują jednak obraną przez klienta strategię, bazującą na wartościach: jakość, tradycja czy regionalność.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing