Wystartowała kolejna edycja Kuchni marketera – miejsca dla marketerów oraz miłośników poszukiwania inspiracji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała kolejna edycja Kuchni marketera – miejsca dla marketerów oraz miłośników poszukiwania inspiracji

Ruszyła kolejna edycja spotkań pod szyldem Kuchnia Marketera. Głównym założeniem projektu są spotkania z marketerami, którzy opowiadają o swoich doświadczeniach i pasji w dziedzinie marketingu oraz życiu prywatnym. To ciekawa inicjatywa, która może przyciągnąć zarówno początkujących, jak i doświadczonych marketerów, chcących zyskać inspiracje od najlepszych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W trakcie rozmowy skupiam się na osobowości rozmówcy, na indywidualnym podejściu do pracy, a marka, którą w danym momencie reprezentuje schodzi na drugi plan. Często padającymi pytaniami są: czemu robisz to co robisz, jaką drogę pokonałaś / łeś, co, jeśli nie to, czy też skąd bierzesz pomysły, czy bardziej, gdzie, w jaki sposób regenerujesz swoją głowę? Odpowiedzi padają często bardzo nietypowe, a przekonać możecie się sami, oglądając lub słuchając podcastów. Wszystkie odcinki oraz inne „kuchenne polecajki” znajdziecie na stronie www.kuchniamarketera.pl – mówi pomysłodawca i prowadzący Paweł Wielkopolan.

Jeśli chcielibyście podzielić się swoim pomysłem i polecić kolejnego gościa lub współpracę w ramach programu, zapraszamy do kontaktu z Pawłem Wielkopolanem:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij