Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Amazon inwestuje w sztuczną inteligencję i wprowadza nową platformę Bedrock

Amazon inwestuje w sztuczną inteligencję i wprowadza nową platformę Bedrock
13 kwietnia br. Amazon wprowadził własne narzędzie AI dla firm. Bedrock jest dostępny dla klientów Amazon Web Service i ma konkurować z ofertami innych przedsiębiorstw, które proponują rozwiązania AI dla biznesu.
O autorze
1 min czytania 2023-04-14

fot. Amazon Web Service

Bedrock to zestaw narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które mają pomóc klientom prowadzącym swoją działalność na serwerach danych Amazon, m.in. w budowaniu chatbotów, generowaniu tekstu czy tworzeniu obrazów. 

Bedrock będzie oferować takie narzędzia jak:

– AI21’s Jurassic-2, które generuje treści w języku angielskim, hiszpańskim, francuskim, niemieckim, portugalskim, włoskim i holenderskim,

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Anthropic’s Claude, wykonujące zadania związane z przetwarzaniem tekstu,

– Stability AI’s Stable Diffusion, przetwarzające tekst na obraz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. Amazon Bedrock 

– Wyobraź sobie menedżera ds. marketingu treści, który pracuje w wiodącym sklepie odzieżowym i musi opracować świeżą, ukierunkowaną reklamę i kampanię dla nadchodzącej nowej linii torebek. Aby to zrobić, dostarcza kilka przykładów ich najlepszych sloganów z poprzednich kampanii wraz z powiązanymi opisami produktów, a Bedrock automatycznie zaczyna generować skuteczne reklamy w mediach społecznościowych, reklamy displayowe i teksty internetowe dla nowych torebek – tłumaczy Amazon Web Service we wpisie na blogu.

Amazon jest kolejnym gigantem, który zainwestował w AI zaraz po Microsoft i Google. W bazie jego klientów znajdują się między innymi Intuit, Thomson Reuters, AstraZeneca, Ferrari, Bundesliga, 3M czy BMW. Obecnie dostęp do narzędzi jest ograniczony jedynie dla wybranych klientów. 

PS Pracownicy Amazon nagrali wspólny utwór „Nasz Czas”

Amazon stworzył muzyczne show z udziałem utalentowanych pracowników firmy. Finaliści programu „Amazon – Zespół z Pasją” zaprezentowali premierowy teledysk do utworu „Nasz czas”.

PS 2 Amazon wprowadza filtr AR do wirtualnego przymierzania butów

Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości użytkownicy aplikacji zakupowej Amazon mogą przed zakupem sprawdzić, jak para butów prezentuje się na ich nogach.