W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy.
Każdemu z nas potrzebna jest czasem choć chwila wytchnienia w towarzystwie znajomych, bo to z nimi czujemy się swobodnie i możemy uwolnić skorą do zabawy stronę naszej natury. Impuls do tego daje również tegoroczna nowość Warka 0.0% Energy, która udowadnia, że aby miło spędzić czas nie trzeba wiele – wystarczy zgrana ekipa. W tym sezonie Planetę Warka odwiedził Krzysztof Ibisz, potwierdzając tym samym, że na Planecie swoją skorą do zabawy stronę natury może uwolnić absolutnie każdy.
Zobacz również
W pierwszym z serii tegorocznych spotów Warki Krzysztof Ibisz towarzyszy mieszkańcom Planety Warka w sytuacjach wymagających sporej energii – podczas jazdy na rowerze, grania w gry wideo czy na spotkaniu ze znajomymi aż do białego rana. W zaskakujący, humorystyczny, a czasem nawet absurdalny sposób pokazuje, jak wyluzować na Planecie Warka.
Warka 0.0% Energy to rewolucyjny produkt stworzony w odpowiedzi na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych. Stanowi połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego. W sprzedaży są: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. W sieci sklepów Żabka dostępny jest również smak Limonka i Mięta, a w sieci Biedronka – Fantasy Fruits.
– W tym roku na Planecie Warka wylądował Krzysztof Ibisz – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Prezenter, znany ze swojego nienagannego stylu, w naszych spotach pokazuje się nagle w hawajskiej koszuli i szortach, dając potwierdzenie tego, że na Planecie wyluzować może każdy. Ten element humoru, będzie wyróżniał naszą komunikację w tym roku – dodaje Drożyński.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Opus. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Krzysztof Ibisz reklamuje pastę do zębów w przebojowym klipie
Znany prezenter telewizyjny nie raz był bohaterem memów, w których podkreślano jego nieskazitelny wygląd i żartowano, że ten z biegiem lat wręcz młodnieje. Ibisz wystąpił w reklamie, w której nie tylko użycza swojego wizerunku, ale też śpiewa i tańczy. Spot stał się viralem.
PS 2 NowyMarketing Podcast: Agata Patoła (Feeders Agency) i Jacek Stefanowicz (KERRIS): Cringe staje się normą społeczną
Cringe na dobre rozgościł się w popkulturze – nie tylko widzimy go serialach i paradokumentach, ale także w reklamie. Jednak czy taki żenujący humor może być skuteczny w kontekście sprzedażowym? Do kogo są skierowane kampanie oparte na cringe’u? Jak powstały cringe’owe reklamy z udziałem Krzysztofa Ibisza i Jacka Stachurskiego?